تقدیم 130بسته معیشتی و کمکهای مومنانه در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / تقدیم 130بسته معیشتی و کمکهای مومنانه در اشکفتک + تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: 130بسته معیشتی و کمکهای مومنانه ویژه عید سعید فطر، در تعصیلات این ایام تقدیم نیاز مندان غرب شهرکرد شد.

تقدیم 130بسته معیشتی و کمکهای مومنانه

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: 130بسته معیشتی و کمکهای مومنانه ویژه عید سعید فطر، در تعصیلات این ایام تقدیم نیاز مندان غرب شهرکرد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری اظهار داشت: در استمرار کمک های مومنانه و لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی، پس از ماه نزول قرآن هم با کمک خیرین ارجمند 130 بسته معیشتی شامل: گوشت گرم، برنج، رب گوجه، روغن، حبوبات، ماکارانی … تقدیم ایتام و نیازمند شد، از این تعداد30 بسته در اختیار مدارس فارابی،رقیه و سمیه اشکفتک برای تقدیم به دانش آموزان نیازمند گردید.

یوسف سلیمانی منفرد، به ارزش ریالی هر بسته اشاره کرد و افزود: مبلغ هر بسته معیشتی 300 هزار تومان بود که در مجموع 39میلیون تومان در این مرحله کمک رسانی شد.

 وی ادامه داد: عیادت از بیماران و خانواده دارای فرزند معلول، همچنین تهیه پتو، متکا، ظروف، لبسه ،تسویه حساب بدهی نیازمندان به مغازه داران و نیز تهیه یک دستگاه ویلچر از دیگر اقدامات مومنانه است که با کمک مومنین و خیرین ارجمند همزمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر در غرب شهرکرد انجام شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با اشاره به برگزاری مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه نوجوانان برادر و خواهر گفت: در مراسمی با حضور مردم و خانواده ها از 23نفر منتخبینی که امتیاز لازم را در این دوره از مسابقات کسب کردند، با تقدیم هدیه تجلیل شد.

سلیمانی منفرد، در خاتمه با تشکر از مردم نیکوکار و خیرین عزیز گفت: به یاری خدا، با حمایت های مردم  همچون گذشته در راستای کمک های مومنانه در خدمت نیازمندان هستیم.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *