تقدیم 80 بسته معیشتی،کفش وخومه در اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / تقدیم 80 بسته معیشتی،کفش وخومه در اشکفتک + تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت:کمک های مومنانه در این مرحله بیاد شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت مهین اسلامی، تهیه و تقدیم نیازمندان شد.

تقدیم 80 بسته معیشتی،کفش وخومه

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک گفت:کمک های مومنانه در این مرحله بیاد شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت مهین اسلامی، تهیه و تقدیم نیازمندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلومی که به هنگام نماز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام مظلومانه به شهادت رسیدند و شهدای امنیت گفت: در ادامه کمک های مومنانه به همت هیات رزمندگان اسلام،خانه احسان اشکفتک و خیرین ارجمند80 بسته معیشتی تهیه و اختیار دانش آموزان دختر نیازمند قرار گرفت.

یادگار سالهای دفاع مقدس، به قیمت هر بسته معیشتی اشاره کرد و ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل: برنج، روغن، چای، رب گوجه، حبوبات … می باشد که ارزش ریالی هر بسته به مبلغ 400هزار تومان می باشد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک افزود: همزمان تعداد 27جفت کفش به مبلغ ۶میلیون ۷۵۰ هزار تومان تهیه و تقدیم به ایتام و نیازمندان شد.

وی به کمک رسانی و حمایت از اشتغال خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: 40 کیلو خومه در رنگ های مختلف تهیه شد و برای حمایت از اشتغال خانگی خانواده های قالی باف کمتر برخودار، در اختیار هفت خانواده‌ قرار گرفت.

سلیمانی منفرد، ادامه داد: در این مرحله برای تهیه و بسته های معیشتی، کفش و خومه مبلغ 48 میلیون و  750  هزار تومان هزینه شده است.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *