تلاش شبکه روباه در تحریف رهبر کبیر انقلاب

خانه / با ولایت / امام خمینی(ره) / تلاش شبکه روباه در تحریف رهبر کبیر انقلاب

اخیرا در یک اقدام ضد انقلابی و همراهی با منافقین و شبکه استعماریBBC نواری از آقای منتظری منتشر شد که دستور حضرت امام (رحمة الله علیه) در اعدام محکومین مرتبط با تشکیلات منافقین

اخیرا در یک اقدام ضد انقلابی و همراهی با منافقین و شبکه استعماریBBC نواری از آقای منتظری منتشر شد که دستور حضرت امام (رحمة الله علیه) در اعدام محکومین مرتبط با تشکیلات منافقین در زندانهای سال 67 را زیر سوال برد. متاسفانه نحوه برخورد منفعلانه بعضی افراد و عدم دفاع محکم و مستدل از این حرکت شرعی و تاریخی حضرت امام (رحمة الله علیه)  باعث مظلوم واقع شدن امام (رحمة الله علیه)  و تطهیر چهره منفور و ضد بشری منافقین شد. از آنجا که براساس آمار منتشر شده بیش از 9 میلیون نفر این فایل را بازدید کرده اند و بسیاری از جوانان و نسل جدید از عمق جنایات منافقین و ساده لوحی آقای منتطری و ابعاد حکم امام نامتلعند، لذا ضروری است همه رسانه ها و تریبون ها باتوجه به محورهایی که در زیر می آید:

اولا: چهره منفور ضد بشری، داعشی گونه دهه60، جاسوس و خائن را برای مردم و نسل جدید روشن نمایند.

ثانیا: بطور مستند – فعال و از موضع قدرت از این حکم اسلامی – عالمانه و مدیرانه حضرت امام (رحمة الله علیه)  در سال 67 دفاع نمایند.

ثالثا: چهره واقعی بیت آقای منتظری که جولانگاه منافقین و لیبرالها شده بود و ساده لوحی آقای منتظری که حرف های منافقین و لیبرال ها را بازگو می کرد را روشن نمایند.

محورها:

  • از کنار بحث نوار آقای منتظری – اعدام های سال 67 نباید عبور کرد و نباید با آن منفعلانه برخورد کرد. از این فرصت باید برای افشای چهره واقعی منافقین (داعش ایرانی دهه60) – چهره واقعی دفتر آقای منتظری که به فرمایش امام در نامه 6/1/68 لانه منافقین بوده و ایشان حرف های منافقین و لیبرال ها را نشخوار می کرد – پیوند بین دفتر آقای منتظری با منافقین و رسانه های غربی استفاده نمود و از اقدام انقلابی امام در آن سال دفاع مستند کرد ( در ادامه می آید)
  • تییین شرایطی که حکم امام در مورد محکومین سر موضع و طرفدار منافقین در زندان ها در آن مقطع صادر شد…

2/1- عملیات مرصاد زمانی انجام شد که جمهوری اسلامی قطعنامه را پذیرفته بود و ارتش عراق یکبار دیگر در جبهه های جنوب وارد خاک ایران شد (سال 67)

2/2- براساس اسناد و فایل های صوتی موجود، اعترافات آن مقطع منافقین، طراحی عملیات مرصاد برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود – در ساختار عملیات 15 تیپ شده بود ( که هر تیپ یک ماموریت خاص داشت؛ یک تیپ کرمانشاه – یک تیپ همدان – یک تیپ قزوین – یک تیپ جماران – یک تیپ مجموعه شهید مطهری – یک تیپ صدا و سیما – یک تیپ زندان اوین و…) استعداد هر تیپ به ظرفیت 150 نفر بود لیکن در طراحی آمده بود که ابتدا باید به زندان ها حمله کرد و زندانیان سر موضع را آزاد و به آنها اسلحه داد و آنها به استعداد این یگان ها بپیوندند.

  • زندانیان سرموضع در داخل زندان، تشکیلات ایجاد کرده بودند و براساس اسنادی که بعد از منافقین بدست آمده بود با بیرون زندان و تشکیلات منافقین مرتبط شده بودند – بعضی در زندان به زندانبان های خود گفته بودند، هفته آینده شما زندانی و ما زندانبان هستیم.

2/3- طراحی عملیات مرصاد با توضیحاتی که داده شد یک برنامه هماهنگ با داخل زندان ها بود که قرار بود پس از ورود به شهرها همه مسئولین و حزب الهی ها را اعدام و منتظر ورود رجوی باشند – این طراحی با هماهنگی و پشتیبانی لجستیک ارتش عراق انجام پذیرفت که با رشادت رزمندگان اسلام خنثی و تلفات زیادی برای منافقین داشت.

2/4 – براساس احکام نورانی الهی و آیات صریح قرآن افرادی که علیه نظام اسلامی قیام می کنند، حکمشان اعدام است. لذا براساس دستور حضرت امام هیات سه نفره متشکل از نماینده دادستان انقلاب – نماینده حاکم شرع – نماینده وزارت اطلاعات در مورد همه محکومین منافقین که کماکان سر موضع بودند و از جریان برانداز منافقین حمایت می کردند مجدادا دادگاه تشکیل شد و به جرم  آنها رسیدگی و آنهایی که قرار بود به جریان برانداز منافقین بپیوندند اعدام شدند ( که البته این تعداد درصد کمی از محکومین منافقین را شامل می شد) – این افراد براساس اسناد به دست آمده جرایم جدیدی مرتکب شده بودند ( شرکت در یک کودتا بر علیه نظام) که دادگاه ها مجددا به حکم آنها رسیدگی کردند و براساس جرم جدید برای آنان حکم صادر کردند.

2/5 – بازخوانی شخصیت معنوی امام (امامی که برای فرزند یک روستایی نامه می نوشت – امامی که آزارش به یک مورچه نمی رسید – امامی که سایه مهربانیش بر همه جا گسترده بود، وقتی پای نظام و اسلام می رسید قاطع بود – امامی که به گروههای چریکی قبل از انقلاب برای اعدام آمریکایی های جنایتکار در ایران بخاطر آنکه باعث مرگ راننده ایرانی بی گناهشان می شد حاضر نبودند حکم بدهند، در دفاع از احکام نورانی اسلام دستور سال 67 را صادر کردند.

2/6 – بازخوانی رنجنامه سید احمد خمینی راجع به آقای منتظری و بازخوانی کتاب پاسداشت حقیقت (نوشته آقای سلیمی نمین) و بازخوانی نامه 6/1/68 امام به آقای منتظری که معلوم شد این پیوند بیت منتظری با آقای منتظری پیوندی حقیقی و واقعی بوده است.

  • تبیین و نشان دادن چهره واقعی منافقین ( کشتارهای داخل ایران – به شهادت رساندن ائمه جمعه – کشتار شیعیان و کردهای عراق – جاسوسی و خیانت به کشور در طول جنگ به نفع ارتش عراق و…)
  • دفاع از امام و اقدام ایشان باید محکم، قاطع و فعال باشد بنحوی که هر فردی که بنحوی برای منافقین دلسوزی کند یا از اقدام منتظری کند همراه با منافقین و خائن به کشور در اذهان عمومی تلقی شود و افکار عمومی مدعی برخورد با وی شوند.
  • باید همه آنهایی که مدعی پیروی از امام و خط امام هستند در مقابل این حقیقت واضح تاریخی و مظلومیت حضرت امام به میدان بیایند و از امام در مقابل منافقین و بیت منتظری دفاع کنند. در غیر اینصورت ادعای آنها دروغین است و نسبتی با امام و خط امام ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *