تلاش مخلصانه نعمت و برکتی برای سپاه و بسیج است

خانه / استان ها / تلاش مخلصانه نعمت و برکتی برای سپاه و بسیج است

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: انتقادات و تخریب های ناجوانمردانه علی رغم حضور و تلاش مخلصانه نیروهای مسلح و سپاه در مناطق سیل زده، به دور از انصاف و عدالت است.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: انتقادات و تخریب های ناجوانمردانه علی رغم حضور و تلاش مخلصانه نیروهای مسلح و سپاه در مناطق سیل زده، به دور از انصاف و عدالت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام درجمع فرماندهان، مدیران و رزمندگان سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام باتبریک سال رونق تولیدوفرارسیدن اعیادشعبانیه ازتلاش مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح بویژه سپاه و بسیج درامدادرسانی به حادثه دیدگان سیل های اخیر تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، گفت: دستور و پیام مقام معظم رهبری و بویژه تلاش نیروهای مسلح برای سیل زدگان امیدآفرین و تسلی بخش بود و باید این کمک ها تا رفع دغدغه این عزیزان ادامه یابد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان با انتقاد از کسانی که با انتقادات و تخریب های خود حضور و تلاش مخلصانه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه های جهادی را نادیده می گیرند، گفت:کار کردن ازسر دلسوزی و اخلاص،نعمت و برکتی است که پاسداران از این نعمت برخوردارند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: انتقادات و تخریب های ناجوانمردانه علی رغم حضور و تلاش مخلصانه نیروهای مسلح و سپاه در مناطق سیل زده، به دور از انصاف و عدالت است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان در ادامه با اشاره به پایان ماه پرخیر و برکت رجب و ورود به ماه شعبان المعظم و فرارسیدن اعیاد شعبانیه، گفت: رجب و شعبان فرصتی برای آماده سازی نفس به منظور ورود به ماه مبارک رمضان و میهمانی خداوند متعال است.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، در ادامه به تشریح آداب دعا پرداخت و با توصیه به بهره مندی بیشتر از ایام ماه شعبان، گفت: اولین آداب دعا، استفاده از وقت های شریف است و ماه های دعا مثل رجب، شعبان و رمضان، سحرهای روزهای جمعه از اوقات شریف می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: باید این وقت های شریف را غنیمت بشماریم و ارزش قائل شویم و قدر بدانیم؛ زیرا بزرگان ما از این وقت های شریف استفاده کرده و به جایگاه های معنوی بالا رسیده اند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،جهت داشتن دعا، یعنی دعا روبه قبله را مورد تأکید قرار داد و افزود: از دیگر آداب دعا این است که خواسته خویش را به زبان آوریم و با حالت تضرع ، خشوع ، بیم و امید از خداوند طلب استجابت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: ضمنا باید علاوه بر اصرار و الحاح بر دعا و اینکه مقطعی نباشد، بعد از استجابت و رفع حاجت نیز دست از دعا بر نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: نباید بر اجابت دعا عجله کرد، در محضر پروردگار باید دعای عمومی داشته باشیم و بهتر است همراه جماعت معنوی همچون عید فطر و …، دعا کنیم.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ، در بیان آخرین نکته مهم در آداب دعا، اظهار کرد: گریه هنگام دعا از خصیصه های منحصر به فرد است که در سیره پیامبر، اهلبیت و اولیای الهی علیهم السلام دیده می شود.

وی خطاب به حضار گفت: در سال جدید باید عزم خود را جزم کنیم تا بعنوان سرباز نظام اسلامی و نظام ولایی، بیش از پیش برای اجرای برنامه ها و مأموریت های محوله در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تلاش کنیم.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *