تمام بشریت نیازمند سیره ائمه(علیه السلام) است

خانه / مطالب و رویدادها / تمام بشریت نیازمند سیره ائمه(علیه السلام) است

شیخ نبیل الحلباوی دانشمند سوری گفت: سیره ائمه (علیه السلام) باقی خواهد بود و این همان چیزی است که تمام بشریت به آن نیاز دارد و نشان دهنده نیازهای یک انقلاب است.

در نخستین روز از ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(علیه السلام) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی افزود: ما باید در سوریه خط اهل بیت (علیه السلام) را نمایندگی کنیم و این تنها خطی است که برای مسلمانان ابعاد ارزشی و رفتاری دارد.
به گزارش مجمع جهانی اهل بیت (علیه السلام) وی اظهار کرد: من حامل یک درد از حرم حضرت زینب(سلام اله علیها) و همچنین از مقام حضرت رقیه (سلام اله علیها) هستم. نماز جمعه در طول این سال های درد و رنج، یک هفته هم قطع نشد و صداهای اعتراض آمیز هم از سوی نمازگزاران در گوشه های این دو مقام بلند می شود.

109
این عضو سوری شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیه السلام) افزود: من حامل پیام پایداری و استقامت برادران در نبل، الزهرا، حومه های حمص و هر جایی هستم که اتباع اهل بیت(علیه السلام) در آنجا زندگی می کنند.

* شدیدترین هجوم در طول تاریخ علیه شیعیان
خلیل حمدان نماینده رییس مجلس لبنان نیز در این اجلاس گفت: امروز از اتاق های سیاه جریان استکبار شاهد شدیدترین هجوم در طول تاریخ بر ضد شیعیان اهل بیت (علیه السلام) هستیم.
حمدان به عنوان نماینده نبیه بری رییس مجلس لبنان در ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(علیه السلام) و همایش بین المللی امام سجاد(علیه السلام) با اشاره به جریان تکفیر گفت: امروزه شاهد شدیدترین هجوم در طول تاریخ بر ضد شیعیان اهل بیت(علیه السلام) هستیم، هجومی که تنها توسط سلفی ها صورت نمی گیرد، بلکه از اتاق های سیاه جریان استکبار سرچشمه می گیرد و در کشورهای سوریه و عراق شاهد این ترویسم تکفیری و صهیونیسم هستیم.
این مقام لبنانی اضافه کرد: امام موسی صدر بسیار زود متوجه تروریسم تکفیری صهیونیستی شد و گفت که بدترین تروریسم آن تروریسمی هست که تبدیل به یک قضیه شود و ما اکنون شاهد تروریسمی هستیم که پول آن را بانک های مرکزی برخی از کشورها می دهند و با کشتی سلاح لازم برای آن جابه جا می شود.
وی با بیان این که اکنون ارتش های سوریه، عراق، لبنان و مقاومت اسلامی با گروه های تکفیری می جنگند، اضافه کرد: ما باید متوجه تحولات رخ داده در جهان باشیم و ضروت برگزاری این همایش در چنین زمانی مشهود است.
ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(علیه السلام) با شعار «هم افزایی و مشارکت در پیشبرد اهداف اسلام» امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *