تنها راه مقابله با اسرائیل، عمل دقیق به فرمایشات امام خمینی(ره)

تنها راه مقابله با اسرائیل، عمل دقیق به فرمایشات امام خمینی(رحمه الله علیه)

خانه / قرآن و عترت / عترت / معارف حدیثی / سیاسی / تنها راه مقابله با اسرائیل، عمل دقیق به فرمایشات امام خمینی(رحمه الله علیه)

وقتی نماینده کلیمیان ایران، دشمنی نظام ما با #رژیم_کودک_کش صهیونیستی را درک می کند اما برخی مسلمان نماها در داخل کشور، بخاطر حذف مسعود شجاعی ها و یا باخت عمدی کشتی گیر غیورمان جهت عدم رویارویی با حریف اسرائیلی، گریبان چاک می کنند و بدتر از آن، برخی مواظبند تا به پرچم اسرائیلی های وحشی، اهانت نشود!

تنها راه مقابله با اسرائیل، عمل دقیق به فرمایشات امام خمینی(ره)

وقتی نماینده کلیمیان ایران، دشمنی نظام ما با رژیم کودک کش صهیونیستی را درک می کند اما برخی مسلمان نماها در داخل کشور، بخاطر حذف مسعود شجاعی ها و یا باخت عمدی کشتی گیر غیورمان جهت عدم رویارویی با حریف اسرائیلی، گریبان چاک می کنند و بدتر از آن، برخی مواظبند تا به پرچم اسرائیلی های وحشی، اهانت نشود!
اصلا اسلام کیلویی چند؟! دغدغه پیامبر رحمت (ص) مبنی بر اهتمام به امور مسلمین،اصلا برایشان ارزشی دارد؟!!!

✅ دکتر سیامک مره‌صدق، نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی، به نکات مهمی اشاره کرد :

1️⃣ عدم مصاف ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی یک رفتار ضدیهودی نیست بلکه یک رفتار #ضدصهیونیستی است… الزاماً همه یهودی‌های دنیا اسرائیلی نیستند و همه یهودی‌های دنیا هم با رفتار این رژیم موافق نیستند .

2️⃣ از آنجایی که ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم ، ورزشکاران ایران حاضر نیستند با ورزشکارانی که زیر پرچم رژیم صهیونیستی هستند مسابقه دهند.

3️⃣ عدم مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی یک مسأله_اعتقادی است و به هیچ وجه یک دیدگاه سیاسی نیست بلکه یک دیدگاه عام حاکم بر تفکر کل مردم ایران است.
? یقینا همه ما با افراد یا رسانه هایی روبرو شده ایم که با وقوع اتفاقاتی مانند باخت عمدی علیرضا کریمی به کشتی گیر روس -که مطابق خبرهای واصله محرومیت 6ماهه او را به همراه داشت- فورا ابراز ناراحتی شدید می کنند. تا این حد که حتی می گویند بس است یهود_ستیزی !!! تا کی دشمنی و خصومت؟!!

?این درحالی است که وقتی کودک_کشی و ظلم بی سابقه صهیونیست ها به مردم فلسطین و وظایف یک مسلمان نسبت به مردم بی پناه را به آنان یادآور می شویم، وظیفه_دینی و انسانی خود در دفاع از مظلوم را فراموش کرده، متوسل به حرفهای عجیبی می شوند.

  • ‼️از جمله اینکه برخی بازیکنان فلسطینی با اسرائیلی ها هم تیم شده اند یا باهم بازی کرده اند… یا بحث بازی دوستانه فلسطین و اسرائیل… مردم غزه خون ایرانی ها را پس فرستاده اند… مرگ صدام را عزا گرفتند و…
    اما حقیقت اصلی در میان این هیاهوهای بی فایده -که اکثرا هم شایعه و دروغ هستند- گم می شود… اصلا این هیاهوها برای همین است که مساله اصلی که نجات_قدس شریف و مسلمان آواره فلسطین است، به فراموشی ابدی سپرده شود.
  • ? در اینجا راهکار مهم این است که مطابق با فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) به اسلام بازگردیم و مسلمین جهان را علیه اسرائیل متحد نماییم :
  • ☑️ «ما تا به اسلام برنگردیم؛ اسلام_رسول_الله ، تا به اسلام رسول اللّه برنگردیم، مشکلاتمان سر جای خودش هست، نه می توانیم قضیۀ فلسطین را حلش کنیم و نه افغانستان را و نه سایر جاها را.» ( صحیفۀ امام؛ ج 13، ص 89)
  • ☑️«اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد.» (صحیفه امام، ج 9، ص 274)
  • و انگار جناب دکتر مره صدق، بیشتر از خیلی از مسلمانان_نماها، به حرف امام راحل پایبند هستند.
  • پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *