تنها راه نجات اقتصاد كشور نگاه به درون و مدیریت جهادی است

خانه / استان ها / تنها راه نجات اقتصاد كشور نگاه به درون و مدیریت جهادی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: راه حل مشكلات كنونی كشور رابطه با آمریكا و انگلیس و نظام استكباری و مذاكره با آنها نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: راه حل مشكلات كنونی كشور رابطه با آمریكا و انگلیس و نظام استكباری و مذاكره با آنها نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ، گفت: برای موفقیت در زندگی باید همیشه قدردان زحمات پدر و مادر خود باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر كه به مناسبت ماه مبارك رمضان در جمع  رزمندگان پاسداران و سربازان ناحیه مقاومت بن با اشاره به حدیثی ازپیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم اظهار داشت: برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید دوستدار معصومین علیهم السلام باشیم و دوستی با آن بزرگواران در پیروی از دستورات و عمل نمودن به فرامین آنهاست.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: انسان باید خود را برای مواقف بسیاری كه پس از مرگ وجود دارد، آماده كند و به دستوراتی كه از ناحیه معصومین علیهم السلام رسیده است عمل كند، تا بتواند به سلامت از این مواقف عبور کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر ضمن توصیه همه به نیكی به پدر و مادر، كظم غیظ، مدارای با یكدیگر و احترام متقابل، افزود: بر همه ما لازم است كه به یكدیگر و حتی افرادی كه نمی شناسیم احترام بگذاریم، زیرا ممكن است آن فردی كه در ظاهر هیچ نشانه و علامتی ندارد و شخص گمنامی است، از اولیای الهی باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به مشكلات اقتصادی موجود در كشور، تاكید كرد: راه حل مشكلات كنونی كشور رابطه با آمریكا و انگلیس و نظام استكباری و مذاكره با آنها نیست؛ بلكه تنها راه نجات اقتصاد كشور نگاه به درون و مدیریت جهادی و انقلابی و عمل به فرامین امام خامنه ای مد ظله العالی است.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با ابراز تأسف از اینکه برخی مدیران غرب زده با نفوذ در برخی مناصب، مدام دنبال این هستند كه مشكلات كشور را صدر در صد به تحریم و آمریكا نسبت دهند، اظهار کرد: البته با هوشیاری مردم دشمنان انقلاب اسلامی در این عرصه نیز شكست خواهند خورد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *