تهیه 50هزار غذا و تقدیم به زایرین اربعین حسینی+ تصویر

خانه / استان ها / تهیه 50هزار غذا و تقدیم به زایرین اربعین حسینی+ تصویر

فرمانده تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام از تهیه توزیع روزانه 5 هزار غذا به زایرین اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی با تسلیت اربعین حسینی گفت: استقرار رزمندگان تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام  در منطقه جنوب غرب کشور، همپای مردم شهرستان های خرمشهر و آبادان،یگان رزم استان همچون سال گذشته پذیرای زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اربعین حسینی می باشد.

وی به برپایی موکب در مسیر تردد زائرین اشاره کرد و افزود:رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ازاین موقعیت مناسب کمال استفاده را نموده و در راستای منویات مقام معظم رهبری و اشاعه فرهنگ ایثار وشهادت همسو با مأموریت یگانی خود اقدام به برپایی موکب قمر بنی هاشم علیه السلام در مسیر پل نوبه به سمت جاده شلمچه و گمرک کرد.

سرهنگ پاسدار مولایی ادامه داد:موکب حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از 24 آبان ماه کار خود را آغاز کرد و تا روز پنج شنبه 4 آذر ماه ادامه دارد و  روزانه پذیرای بیش از 5هزار نفر غذا در سه وعده صبحانه ،ناهار و شام تهیه و تقدیم زایرین اربعین حسینی می شود.

وی ادامه داد: رزمندگان یگان رزم استان،در کنار وعدهای صبحانه ،ناهار و شام با چای ،بیسکویت، شربت، آش و خرما، پذیرای زایرین اربعین حسینی می باشد.

فرمانده تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام افزود:در موکب استان مستقر در خوزستان نیز روزانه 15نفر از کارکنان مشغول ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی هستند.

سرهنگ پاسدار مولایی به ایجاد پارکینگ در منطقه مرزی اشاره کرد و گفت: در کنار موکب حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام این یگان با اقدام ایجاد پارکینگ به ظرفیت 600دستگاه خودرو تهیه و مسطح سازی کرد و در اختیار زائرین عزیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اکیپ درمانی بهداری یگان رزم استان برای تست فشار خون و قند خون زایرین  در موکب مستقر شده و آب رسانی با تانکر به سایر موکب ها ، واکس زنی کفش ها در منطقه، تعمیر موکب ها با گردان مهندسی رزمی، همچنین تأمین امنیت موکب ها و جلوگیری از تردد غیر مجاز افراد از مرز نیز توسط گردان رزمی حضرت رسول صلوات الله علیه وآله وسلم از دیگر خدمات تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام می باشد.

img_4489

img_4493

img_4495

img_4498

img_4500

img_4503

img_4504

img_4515

img_4528

img_4541

img_4565

img_4578

img_4600

img_4621

img_4637

img_4680

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *