تواضع و مناجات ازخصوصیات امام سجاد علیه السلام بود/ مراسم جشن +تصویر

خانه / استان ها / تواضع و مناجات ازخصوصیات امام سجاد علیه السلام بود/ مراسم جشن +تصویر

کارشناس مسایل مذهبی، گفت: تواضع، فروتنی و مناجات عارفانه با پروردگار عالم از خصوصیات بارز حضرت امام زین العابدین و سیدالساجدین علیه السلام بود.

در شهر مالخلیفه بیان شد.

تواضع و مناجات ازخصوصیات امام سجاد علیه السلام بود

کارشناس مسایل مذهبی، گفت: تواضع، فروتنی و مناجات عارفانه با پروردگار عالم از خصوصیات بارز حضرت امام زین العابدین و سیدالساجدین علیه السلام بود.

به به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین شب مراسم جشن موالید با برکت شعبان در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر مالخلیفه برگزار شد.

حجت الاسلام‌ محمود خداوردی،با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ابومحمد على بن حسین علیه السلام، امام چهارم از ائمه اثنى عشر و ششمین معصوم از چهارده معصوم علیهم السلام است، معروفترین القاب آن حضرت، زین العابدین و سید الساجدین و سجاد علیه السلام می باشد.

وی ادامه داد: ولادت با سعادت آن حضرت را به اختلاف در سالهاى ۳۶ و ۳۷ و ۳۸ هجری قمری نوشته‏ اند و در روز ولادت آن حضرت نیز میان روزهاى شعبان و جمادى الاولى و جمادى الثانیه اختلاف است.

کارشناس مسایل مذهبی، گفت: پدرگرامیش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مادر گرامی آن حضرت شهربانو دختر یزدگرد سوم آخرین پادشاه ساسانى است، ابو الاسود دئلى،شاعر اهل بیت در قصیده تهنیت ولادت آن حضرت به این نسب اشاره کرده است.

حجت الاسلام‌ خداوردیاظهار داشت: تواضع، فروتنی و مناجات عارفانه با پروردگار عالم از خصوصیات بارز حضرت امام زین العابدین و سیدالساجدین علیه السلام بود، آن امام همام هرجایی تشریف می بردند به صورت گمنام به مردم خدمت می کردند و دوست نداشتند از عنوان خود استفاده کنند و یکی دیگه از ویژگی‌های این امام عزیز، دفاع از ولایت بود که با اینکه در صحنه کربلا بیمار بودند اما تبیین و روشنگری را تا لحظه آخر ادامه دادند.

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، در حاشیه این مراسم با تبریک اعیاد معظم و نورانی شعبانیه،گفت: اقامه نماز مغرب و عشا،تلاوت کلام نورانی وحی، سخنرانی ،مولود خوانی، هدیه به اسامی حسین، عباس،سجاد و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

 حاج نبی الله بابا احمدی افزود:به تعدای از پیشکسوتان بازنشسته سپاه به مناسبت روز پاسدار با تقدیم هدیه تجلیل شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *