توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است – حجت الاسلام میرباقری

آوای معرفت | توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است – حجت الاسلام میرباقری

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است – حجت الاسلام میرباقری

در این مطلب به صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری ، با موضوع ” توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است ” ، گوش فرا دهید و آن را دریافت نمائید.

توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است – حجت الاسلام میرباقری

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری پیرامون توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی :

آن توحیدی که به حضرت داده شده حقیقت انوار معرفت الهی است. آنقدر هم این توحید در وجود مقدس ایشان با عظمت است که تمام موحدین میتوانند شعاعی از این نور توحید را دریافت بکنند. نورانی به نور حضرت بشوند. به حقیقت توحید برسند… اینکه در قرآن خدای متعال میفرماید: «  أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ » با ذکر خدا قلب ها آرام میشه … این قلوبی که خدا به ما داده. همه هفت اقلیم را بهش بدهند آرام نمیشه. تنها چیزی ای که این قلب را قانع میکنه. قلب مومن انقدر با عظمت است که به هیچی آرام نمیگیره الا اینکه به مقام ذکر برسه. در محضر خدا باشد. انوار الهی در این قلب نازل بشه ذکر الله یعنی این… «  أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ » خدای متعال یاد توجه به عبد کند.

عبد در مقام ذکر

عبد در مقام ذکر قرار بگیره؛ این میشه مقام آرامش دل. اینقدر قلب با عظمت است… روایت ذیل این آیه این است:  « الا بِمُحَمَّدٍ (صلی الله علیه و آله و سلم) تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ وَ هُوَ ذِکْرُ اللهِ وَ حِجَابُهُ » به وجود مقدس ایشان است قلوب آرام میشه. ذکر الله ایشان است. یعنی اگر آن توحیدی که در وجود مقدس ایشان است ، ایشان مشکات تمام انوار الهی است. تمام چراغ های هدایت خلاصه شده در وجود مقدس ایشان … اگر پرتوی از نور توحید ایشان ، از نور ذکر ایشان ، از آن نور الهی که در ایشان متمثل شده ، به قلب انسانی برسه ، انسان به حقیقت ذکر ، به حقیقت بندگی ، به حقیقت توحید میرسد ، از عالم غفلت بیرون می آید …

توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است – حجت الاسلام میرباقری
توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است – حجت الاسلام میرباقری

دانلود مستقیم از سایت هیات رزمندگان

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید، به صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری پیرامون توحید پیامبر اکرم (ص) حقیقت انوار معرفت الهی است گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها 

یا مشاهده سایر سخنرانی ها و 

کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *