توزیع هفت هزار بسته برنج متبرک در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / توزیع هفت هزار بسته برنج متبرک در شهرکرد + تصویر

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان از توزیع هفت هزار بسته برنج متبرک نجف و کربلا همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان از توزیع هفت هزار بسته برنج متبرک نجف و کربلا همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی با تسلیت ایام اسارت آل الله و اربعین حسینی گفت:همزمان با اربعین حسینی با رعایت اصول بهداشتی ساعت 30 : 9 صبح به صورت مجازی در مسجدجامع شهرکرد زیارت اربعین برگزار می شود.

وی به برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی در مسجد جامع شهرکرد اشاره کرد و ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مراسم سوگواری از ساعت: 30 : 18 برگزار به صورت زنده از فضای مجازی می شود.

سجادی افزود: مرکز نیکوکاری، مواکب محبین الائمه علیهم السلام مسجدجامع شهرکرد و احباب الرضا علیه السلام هیأت رزمندگان اسلام استان، برنج های متبرک حرم های مطهر امیر ولایت حضرت امام علی، حضرت اباعبدالله الحسین و پرچمدار قیام عاشورا حضرت ابوالفضل علیهم السلام را تهیه و در هفت هزار بسته برای تقدیم به مردم عاشق سیدالشهداء علیه السلام آماده کرده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده با کنسول گری ایران در بصره این برنج ها آماده شد و به دست ما رسید که در اینجا با نمک های آستان قدس رضوی متبرک و بسته بندی شدند تا در ایام اربعین حسینی تقدیم مردم شریف استان  گردد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به مراحل مختلف کمک های مومنانه گفت: در ادامه کمک های مومنانه و نیز تهیه جهیزیه، در نظر است با جمع آوری کمک ها و نذورات مردم عزیز در قالب کمک جهیزیه به ایتام و نیاز مندان تقدیم کنیم.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای همه ی مردم بزرگوار ایران به ویژه بیماران کرونایی، از همه ی عزیزان و خیرین در خواست کرد در این کار خدا پسندانه همواره ما را یاری کنند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *