توفیق4سال خدمت سانی به زایرین اربعین+ تصویر

خانه / استان ها / توفیق4سال خدمت سانی به زایرین اربعین+ تصویر

جانشین فرمانده یگان رزم استان ازچهارمین سال خدمت رسانی تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام به زائرین اربعین حسینی در شلمچه خبر داد.

جانشین فرمانده یگان رزم استان ازچهارمین سال خدمت رسانی تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام به زائرین اربعین حسینی در شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدارحمیدمحمدی در مرز شلمچه با تسلیت اربعین حسینی، یاری رساندن به زائران و خدمت برای رسیدن زوار بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (علیه السلام)را توفیقی الهی عنوان و خاطر نشان ساخت: گرد و غبار پای این زائران را توتیای چشم خود می کنیم و به این خدمتگزاری در راه ارباب بی کفن ، سید و سالار شهیدان به خود می بالیم و آرزومندیم که ما را از یاوران واقعی امام زمان ارواحنافداه و منتظران ظهورش قرار دهد، تا جان و مال و اولادمان را در راه آن آزاد مرد و منتقم خون امام حسین (علیه السلام ) فدا کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم به لطف خدا برای چهارمین سال، تیپ 44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام توفیق خدمت رسانی به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در اربعین را دارد که امیدواریم مورد رضایت پروردگار قرار بگیرد.

سرهنگ محمدی بیان کرد: تیپ 44حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با اختصاص دادن محوطه یگان گردان حضرت رسول صلوات الله علیه وآله وسلم اقدام به پارک و محافظت شبانه روزی از خودوهای زائرین اربعین حسینی نموده است.

وی افزود: از جمله خدمت رسانی هایی که تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام در  راستای ایجاد آرامش و رضایت زائران گرامی انجام می دهد جابجایی زوار از پارکینگ  این یگان تا نقطه صفر مرزی است که با اختصاص دادن 5 خودرو صورت می گردد.

جانشین تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام افزود: همچنین درمحل پارکینگ یک باب مهمان سرا فراهم شده است تا میزبان، زائرین حضرت امام حسین علیه السلام باشیم.

سرهنگ محمدی افزود: سنوات گذشته موکب حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام تیپ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در شلمچه با زیر بنایی در حدود 600متر داربست و چادر گذاری شد که در آن محیطی برای استراحت برادران و خواهران به صورت مجزا، آشپزخانه برای پخت آش و لبو شلغم، آماده سازی چای و شربت و خرما در قسمت دیگری از موکب از زائران عتبات عالیات پذیرایی می شود.

وی همچنین  ادامه داد: اقامه نماز جماعت، بیان احکام، برپایی ادعیه از برنامه های فرهنگی موکب بود و نیز طبخ بیش از 500 پرس غذا در هر روز،برپایی پست امداد از سوی گردان بهداری رزمی تیپ 44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، از دیگر خدمات ارائه شده به زوار اربعین حسینی بود.

اقدامات موکب را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:مجتبی شریفی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *