تولیت مسجد مقدس جمکران | استکبار ستیزی جزء لاینفک خط امام رحمة الله علیه است

خانه / علما وسخنرانان / تولیت مسجد مقدس جمکران | استکبار ستیزی جزء لاینفک خط امام رحمة الله علیه است

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با تاکید بر این که امروز نه فقط منافع ملی، بلکه موجودیت و هویت جمهوری اسلامی وابسته به مبارزه با رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: اسرائیل به چیزی کمتر از حذف ایران قانع نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان عضو هیئت امنای دفتر دفاع از جمعیت ملت فلسطین، در مراسم افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین، در سالن کتابخانه مرکزی اصفهان، بیان فرمودند: تاریخ شکل گیری دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین به سال 79 همزمان با انتفاضه دوم باز می گردد.

وی ادامه داد: با کسب اجازه از امام خامنه ای ، دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین با هدایت صبیبه امام خمینی رحمة الله علیه دکتر زهرا مصطفوی تشکیل شد که اهدافی از جمله، افشاگری علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین و تبیین دفاع ایران از فلسطین است.

یک مغالطه زشت و اشتباه

تولیت آستان مقدس جمکران تصریح کرد: متاسفانه امروز دشمنان و غافلان، مغالطه زشت «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» را مطرح می کنند، در حالی که امام خمینی رحمة الله علیه مبارزه با استکبار را همزمان با مبارزه با استکبار و آمریکا پیگیری می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تصریح کرد: کسی که مدعی خط امام رحمة الله علیه است نمی تواند خط برجسته استکبار ستیزی ایشان را انکار کند.

اسرائیل به چیزی کمتر از حذف ایران قانع نیست

وی افزود: امروز نه فقط منافع ملی ما بلکه موجودیت و هویت جمهوری اسلامی وابسته به مبارزه با رژیم صهیونیستی است و اگر امروز ما قدرت موشکی لازم  و نظامی کافی و همچنین مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان را نداشتیم، اسرائیل به چیزی کمتر از حذف و نابودی ایران قانع نبود.

وی با تاکید بر اینکه بقای جمهوری اسلامی به مبارزه با صهیونیسم بستگی دارد، یاد آور شد: اگر سوریه ، لبنان و جبهه مقاومت در خط مقدم با صهیونیسم مبارزه نمی کردند، دشمن در خاک ایران می جنگید.

لزوم دفاع از فلسطین

عضو هیئت امنای دفتر دفاع از جمعیت ملت فلسطین تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان و خواست تکفیری ها به پشتوانه صهیونیسم، نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است، بر این اساس یکی از نقش هایی که دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین باید ایفا کند خنثی سازی همه بلندگوهایی است که مسئله دفاع از فلسطین را امری خلاف واقع القاء می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *