توهین وقیحانه سایت اصلاح‌طلب به خانواده شهدا

خانه / مطالب و رویدادها / توهین وقیحانه سایت اصلاح‌طلب به خانواده شهدا

سریال توهین جریان اصلاحات به ارزش های تمامی ندارد. بعد از توهین خبرنگار هتاک به امام رضا، این بار سایت اصلاح‌طلب انصاف نیوز در توهینی وقیحانه به خانواده شهدا مدعی شد: همسران شهدا خود را طعمه جنسی قرار می دهند!

سریال تکراری توهین اصلاح‌طلبان به ارزش ها

توهین وقیحانه سایت اصلاح‌طلب به خانواده شهدا: «همسران شهدا خود را طعمه جنسی قرار می دهند!»/ آقای دادستان! بنای برخورد با این لجن پراکنی ها را ندارید؟

سریال توهین جریان اصلاحات به ارزش های تمامی ندارد. بعد از توهین خبرنگار هتاک به امام رضا، این بار سایت اصلاح‌طلب انصاف نیوز در توهینی وقیحانه به خانواده شهدا مدعی شد: همسران شهدا خود را طعمه جنسی قرار می دهند!

توهین خبرنگار هتاک به امام رضا صرفا یک حلقه از زنجیره حرمت‌شکنی‌های اصلاح‌طلبان بود؛ روز گذشته جدیدترین حلقه از زنجیره جسارت این جریان تکمیل شد. سایت خبری انصاف نیوز وقیحانه مدعی شد «برخی همسران شهدا خود را برای مقاصد امنیتی، طعمه جنسی قرار می‌دهند».

 سایت خبری انصاف نیوز در ضمن گفت‌وگو با «عبدالله ناصری»، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان به بررسی استعفای ناگهانی برخی از سیاستمداران پرداخت. این رسانه در گزارش خود با عنوان  «نقش “پرستوها” در حذف سیاستمداران» مدعی می شود برخی از زنان با استفاده از ویژگی‌های جنسیتی خود به‌ عنوان ابزاری برای جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرد.

این رسانه که به دنبال القاء این مطلب است که در ایران برخی از دستگاه ها برای رقابت سیاسی از زنان به عناون ابزار جاسوسی استفاده می کند، در سوالی از عبدالله ناصری می پرسد « چگونه ممکن است دستگاه های امنیتی زنان موسوم به پرستو را پیدا و جذب کنند؟» عبدالله ناصری وقیحانه مدعی می شود: «واقعیت این است که در جامعه ما این امکان وجود دارد. در جامعه ای که یک دوره جنگ 8 ساله داشتیم و جمع قابل توجهی از بانوان با فضیلت ما همسران خود را در سنین جوانی از دست دادند و طبیعتا با رعایت عفاف و پاکدامنی خیلی هایشان همسر دوم و یا همسر غیررسمی آم ها چه مسئولین و چه غیر مسئولین شدند بنابراین خیلی کار پیچیده ای نیست».

با این حال پس از واکنش‌هایی در فضای مجازی به این جملات بی شرمانه عبدالله ناصری و انتقادات نسبت به این سایت خبری در انعکاس این اظهارات دور از شرافت، آن بخش از مصاحبه از روی خروجی حذف شد و انصاف نیوز ضمن صدور اطلاعیه ای نوشت: «انصاف نیوز ضمن عذرخواهی از مخاطبان، بر فداکاری و پاکدامنی همه‌ی خانواده‌ی معظم شهدای ۸ سال دفاع مقدس تاکید می‌کند».

اگرچه انصاف نیوز این بخش از مصاحبه را از خروجی خود حذف کرده و بیانیه ای منتشر کرده است، اما این همه بی‌انصافی و بی‌وجدانی با حذف و عذرخواهی ساده جبران می شود؟ سازو کار خبری بر کسی پوشیده نیست، آیا در فرایند بارگذاری این مطلب یک نفر از مسئولین ایرادی به این اظهارات وارد ندانست؟ از سوی دیگر عذرخواهی این رسانه بابت چیست؟ آیا این اظهارات دور از انسانیت از زبان عبدالله ناصری بیان نشده است؟ گرچه به قول معروف «کی شود دریا ز پوز سگ نجس» اما چگونه اندیشه یک فرد می تواند به این اندازه دور از اخلاق و انصاف سیر کند که چنین تصوری به ذهنش برسد؟ قشری که عدم ورود زنان به ورزشگاه را به رسمیت نشناختن حقوق زنان می دانند چگونه می توانند در برابر توهین و هتاکی و تحقیر انصاف نیوز به همسران شهدا سکوت کنند؟ آیا از شهدا خجالت نمی کشند؟

البته از جریانی که خبرنگارانش هدف از زندگی را در سکس خلاصه می کنند چیزی بیش از این هم انتظار نمی رود. جریانی که حتی حقوق زنان را هم در پی تحقق خواسته های کثیف سیاسی خود میخواهند و نه چیز دیگر. این گونه وقیحانه سخن گفتن در این جریان نیز برای اولین بار نیست.

پیش از این نعیمه اشراقی نیز در در صفحه فیسبوک خود در قالب لطیفه ای مستقیم به خانواده شهدا و البته پاسداران انقلاب اسلامیتوهین  کرد. شوخی کثیفی که واکنش خانواده شهدا را به دبنال داشت و به طور مثال فرزند شهید همت گفت: «اگر به احترام امام (ره) نبود، الفاظ درخور شأن “نعیمه اشراقی” را به کار می‌بردم. اگر اطرافیان ایشان تصحیحی در گفتارش صورت ندهند، چاره‌ای جز شکستن حریم‌ها باقی نمی‌ماند». اگرچه او نیز پس از واکنش ها مدعی شد این شوخی کثیف فوتوشاپ بوده است.

 به هرحال غیرت اجازه سکوت در برابر دهان دریدگانی که به شهدا و خانواده آنها توهین می کند نمی دهد. آیا دستگاه قضا بنای برخورد با این لجن پراکنی ها را ندارد؟

يكشنبه 9 ارديبهشت 1397

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *