ثبت‌نام قطعی بیمه تکمیلی مداحان

خانه / استان ها / ثبت‌نام قطعی بیمه تکمیلی مداحان

ثبت‌نام قطعی بیمه تکمیلی درمان بنیاد دعبل خزاعی برای مداحان و شاعران آیینی تا 25 فروردین 97 ادامه دارد.

ثبت‌نام قطعی بیمه تکمیلی درمان بنیاد دعبل خزاعی برای مداحان و شاعران آیینی تا 25 فروردین 97 ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده بنیاد دِعبِل خزاعی در چهارمحال و بختیاری درمصاحبه با خبرنگاران گفت: ثبت نام قطعی بیمه تکمیلی درمان این بنیاد برای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و شاعران آیینی از ۱۵ اسفند ماه جاری آغاز شد و تا ۲۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

حمیدرضا توسلی افزود: مداحان و شاعران آیینی متقاضی می‌توانند برای تهیه فرم درخواست بیمه تکمیلی با مراجعه به کانال تلگرامی بنیاد دِعبِل خزاعی به آدرس deabelnews@، پایگاه اطلاع رسانی این بنیاد به نشانی الکترونیکی www.deabelnews.ir، نمایندگی استانی بنیاد و یا کانون مداحان و شاعران آیینی ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ و شهرستان‌ها ، دریافت کنند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان اضافه کرد: مداحان پس از مطالعه راهنمای ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم اقدام و به همراه با سایر مدارک به دفتر مرکزی بنیاد دِعبِل خزاعی واقع در تهران، خیابان فلسطین، پایین‌تر از خیابان ایتالیا، بن بست سعیدی، پلاک ۲، کد پستی ۱۴۱۶۶۷۴۴۱۳ ارسال نمایند.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان گفت: شروع قرارداد بیمه تکمیلی اوایل اردیبهشت سال ۹۷ است که تاریخ دقیق آن از طریق پیامک به واجدین شرایط  اطلاع داده می‌شود.

نماینده بنیاد دِعبِل خزاعی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حق بیمه هر فرد ماهانه ۲۰۰ هزار ریال و سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال می‌باشد که واجدین شرایط بایدحق بیمه خود را به حساب جاری ۷۳۷۹۲۵۷۴ نزد بانک ملت شعبه کیوان بنام موسسه دِعبِل خزاعی واریز نمایند.

توسلی تأکید کرد: در فیش واریزی لازم است اطلاعات سرپرست خانوار به طور کامل شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه درج شود.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان،با بیان اینکه همه مداحان و شاعران آیینی (اعم از بیمه شدگان دعبل و غیر آن) می‌توانند از این بیمه برخوردار شوند اظهار داشت: افرادی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بنیاد دعبل خزاعی قرار دارند و بدهی ندارند، به استثنای واریز اول که فیش آن باید همراه فرم درخواست ارسال شود، می‌تواند حق بیمه تکمیلی خود را در ابتدای هر ماه واریز کنند.

توسلی افزود: افرادی هم که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بنیاد نیستند باید حق بیمه یکسال را به صورت کامل واریز و فیش آن را به همراه مدارک ارسال نمایند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *