ثبت‌نام مداحان چهارمحال وبختیاری در سامانه طوبی

خانه / استان ها / ثبت‌نام مداحان چهارمحال وبختیاری در سامانه طوبی

توسلی0

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری از آغاز ثبت‌نام مداحان وشاعران آیینی در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضاتوسلی با تبریک عید عید فطر  از راه اندازی سامانه طوبی در کشور خبر داد و گفت: سامانه طوبی اقدامی بسیار ارزنده برای ثبت اطلاعات  مداحان وشاعران آیینی ، هیئات مذهبی  و کانونهای فرهنگی سراسر کشور است.

وی افزود:با برنامه ریزی انجام شده در اولین مرحله مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی برادر و خواهر  سراسر کشور مجاز به ثبت نام در سامانه طوبی هستند.

توسلی به اقدامات انجام شده برای مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی برادر و خواهراستان  اشاره کرد و گفت: در جلسه مسئولین کانون مداحان موضوع مطرح و کار اطلاع رسانی به واجدین شرایط آغازشده است.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری به نقش مهم راه‌اندازی سامانه طوبی در کشور اشاره کرد و ادامه داد:تکمیل بانک اطلاعات مداحان و شعرا برای استفاده بهینه از تجربه کاری و نیز در صورت لزوم  برگزاری برنامه های آموزشی،همچنین سطح بندی مداحان و صدور کارت شناسایی ازجمله ویژگی های این سامانه است.

توسلی به فرصت تعیین شده برای ثبت نام  مداحان وشاعران اشاره و از واجدین شرایط خواست:برادران و خواهران مداح و شاعر سراسر استان با مراجعه به آدرس: tooba.tdm-ido.ir در اولین فرصت برای ثبت نام  اقدام نمایند.

جانشین بسیج قشر مداحان استان به فراهم شدن زمینه های لازم برای ورود مداحان و شعرا به سامانه طوبی اشاره و تصریح کرد:واجدین برای ثبت نام در سامانه طوبی باید صفحه اول شناسنامه ،کارت ملی، آخرین مدارک تحصیلی،عکس و مدارک مربوط به دوره های آموزشی گذارنده شده را اسکنر کرده و همراه داشته باشند.

نماینده بنیاد دعبل استان ادامه داد: پس از ثبت نام و تأیید کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان و استان ، بصورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط ، کارت شناسایی صادر می شود.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری افزود:برادران و خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر کانون مداحان وشاعران آیینی و یا کارشناسان تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

توسلی گفت:حدود یکصد و پنجاه نفر از مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی برادر وخواهر با مراجعه به سامانه طوبی اقدام به ثبت نام کردند و ان شاالله سایر واجدین شرایط هم در کوتاهترین زمان ممکن در نسبت به ثبت نام دراین سامانه اقدام خواهند کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *