ثبت نام افزون بر یکهزار مداح بام ایران در سامانه طوبی

خانه / استان ها / ثبت نام افزون بر یکهزار مداح بام ایران در سامانه طوبی

رئیس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری ازثبت نام افزون بریکهزار مداح و شاعر آیینی این استان در سامانه طوبی خبر داد.

رئیس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری ازثبت نام افزون بریکهزار مداح و شاعر آیینی این استان در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضاتوسلی شب گذشته در جلسه شورای قشربسیج با ایام تبریک فرخنده میلادباسعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها اظهارکرد:تاکنون حدود هزار و صد نفر از برادران و خواهران مداح و شاعر آیینی استان عضو کانون مداحان استان در سامانه طوبی ثبت نام کردند.

وی به سطوح مداحی اشاره کرد و گفت:با توجه به آزمون های کتبی و شفاهی،بر اساس تواتمندی و کسب نمره،مداحان درچهار سطح پیرغلام ،ذاکر،ستایشگر و مداح سطح ‌بندی می شوند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:سطح اول شامل پیرغلامان “پیشکسوتان” با 60 سال سن است و سطح دو شامل ذاکرین صاحب سبک می باشد.

مسئول قشربسیج مداحان استان از برگزاری کلاس های آموزشی باحضور اساتید مجرب و آزمون در استان خبر داد و گفت:دوره های آموزشی برادران و خواهران مداح بصورت مجزا ازسنوات گذشته در شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کیار، اردل،کوهرنگ،بن و سامان و نیز امسال در مرکز استان و سایر شهرستانها برگزار شده و یا در حال برگزاری می باشد.

توسلی افزود:متربیان درکلاس های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی قرآن کریم،قرائت ادعیه وزیارات،احکام، روضه‌خوانی،‌شناخت نغمه‌های مداحی، شعرشناسی، مقتل شناسی و تاریخ اسلام شرکت می کنند.

رئیس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری از عزیزان مداح و شاعران آیینی استان  که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه طوبی نشدند درخواست کرد در اولین فرصت، با مراجعه به نشانی tooba.tdm-ido.ir ثبت نام کنند.

وی گفت: برای ثبت نام در سامانه طوبی باید فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی، عکس و مدارک مربوط به دوره های آموزشی گذارنده شده را همراه داشته باشند.

رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان چهارمحال و بختیاری افزود:پس از ثبت نام و تأیید کانون مداحان و شاعران آیینی، به صورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور، برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر و تقدیم می شود.

توسلی ادامه داد:برادران و خواهران برای اطلاعات بیشتر می توانندبه دفاتر کانون مداحان و شاعران آیینی و یا کارشناسان تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی محل سکونت خود مراجعه کنند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *