ثبت نام کاروان زائرین پیاده حضرت علی بن موسی الرضا

خانه / استان ها / سیستان و بلوچستان / ثبت نام کاروان زائرین پیاده حضرت علی بن موسی الرضا

فرایند ثبت نام و دریافت هزینه ایاب و ذهاب به صورت غیر حضوری و صرفا از طریق سایت این هیات از تاریخ ٣٠ شهریور ٩٨ آغاز و تا ۱۹ مهر ٩٨ ادامه می یابد.

ثبت نام کاروان زائرین پیاده حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام

آغاز ثبت نام کاروان پیاده روی هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس، مرتضی باغبانی مسئول اعزام کاروان های هیات رزمندگان اسلام استان اعلام نمود: به یاری خدا و لطف آقا امام رضا علیه السلام ان شاءالله برای هشتمین سال متوالی این اعزام به تعداد بیش از ۶۴۰ نفر از کل استان صورت میپذیرد.

باغبانی افزود : فرایند ثبت نام و دریافت هزینه ایاب و ذهاب به صورت غیر حضوری و صرفا از طریق سایت این هیات به نشانی www.sbheyat.ir از مورخه ٣٠ شهریور ٩٨ آغاز و تا ۱۹ مهر ٩٨ ادامه می یابد.

وی اظهار نمود : تمام زائرین علاقمند باید جهت ثبت نام به سایت هیات رزمندگان اسلام استان مراجعه و ثبت نام و پرداخت هزینه انجام دهند، سپس نسخه چاپی خود را به دفاتر هیات رزمندگان اسلام در شهر های زاهدان ، زابل ، زهک ، هیرمند به همراه مدارک مورد نیاز تحویل نمایند و از زمان برگزاری جلسه توجیهی اطلاع حاصل نمایند.

کاروان پیاده روی مشهد مقدس در دهه آخر ماه صفر مصادف با رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام  و حضرت رضا علیه السلام انجام می پذیرد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *