جامعه وعاظ انقلابی با خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون(سلام الله علیها) دیدار کردند

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / جامعه وعاظ انقلابی با خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون(سلام الله علیها) دیدار کردند

جامعه وعاظ انقلابی کشور به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم رفتند.

جامعه وعاظ انقلابی کشور در ادامه فعالیت‌های خود به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون(سلام الله علیها) ساکن در مناطق جنوبی تهران رفتند.

طبق گفته حجت‌الاسلام «سیدامیر عبدالملکی» یکی از اعضای جامعه وعاظ انقلابی کشور این منطقه نیازهای مبرمی در زمینه‌های پزشکی، معماری و ساختمان‌سازی، تأسیسات و بازسازی و امور فرهنگی و تبلیغی و حمل و نقل دارد.

این تشکل قرار است بر مبنای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آتش به اختیار، فعالیت‌های خود را در قالب اردوی جهادی در مناطقی از اراک، قعلعه گنج کرمان و خرمشهر، برخی مناطق حومه تهران ادامه دهند تا با بررسی وضعیت، مشخص شدن کاستی‌ها و مشکلات آنان، درصدد کمک به آنها بر آیند.

«ایفای نقش حوزۀ انقلابی در عرصۀ تبلیغ دینی از طریق شبکۀ وعاظ انقلابی و عموم مردم، رصد و تحلیل آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی جهت مقابله با شبهات و انحرافات، ارائۀ الگوی موفق و شاخصه‌های خطابۀ انقلابی، تلاش در جهت تربیت و آموزش کادر فعال در عرصۀ شبکۀ وعاظ انقلابی، شناسایی و ارتباط با وعاظ محترم و نهادهای مذهبی فعال در حوزۀ گفتمان انقلاب اسلامی جهت انسجام‌بخشی و تشکیل جبهۀ فرهنگی مردمی از میان وعاظ انقلابی که تا کنون 150  نفر شناسایی و عضو شده‌اند»، از جمله اهداف برگزاری این نشست‌هاست.

منبع: حلقه وصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *