جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

خانه / مطالب و رویدادها / جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: امروز دشمن برنامه ریزی شده در برابر انقلاب اسلامی، عمل می کند، به نحوی که طبق آخرین اطلاعات، آمریکایی ها پروژه «اصلاح حوزه های علمیه» را در قالب ۱۵۰ صفحه طراحی کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در چهارمین همایش اساتید سطوح عالی و نخبگان بسیجی حوزه علمیه اصفهان بیان فرمودند: روحانیت شیعه دارای شاخصه ها و  وجه تمایزات متفاوتی نسبت به روحانیون دیگر مذاهب و ادیان است .

وی با بیان اینکه روحانیت شیعه افتخار  را دارد که در کنار  معرفی دین خدا، در همه عرصه ها بهترین خطرشناس و تهدید شناس  و سنگر نشین اسلام  است، تصریح کرد: روحانیت شیعه بارها در طول تاریخ ثابت کرده که همچون در  مسیر ائمه معومین علیهم السلام سر و جان می دهد و نمی گذارد به اسلام آسیب برسد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: درک صحیح از خطر  و تهدید و بازی نخوردن از عملیات  دشمن از دیگر شاخصه های روحانیت شیعه است .

وی با تاکید براینکه براساس نظر کارشناسان غربی، انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، گفت: آنها معتقدند بین ایران و آمریکا، انقلاب اسلامی قرار دارد  و باید حذف شود، همچنین می گویند انقلاب اسلامی سنگ در دست فلسطین ها را به موشک تبدیل کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: امروز غرب به این نتیجه رسیده که طبق فرموده  امام راحل انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است و در حقیقت قلوب ملت های آزاده را تسخیر کرده است.

وی ابراز کرد: غربی ها بر این باور هستند که دیگر جنگ سخت و مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی نه تنها اثری ندارد، بلکه نتیجه معکوس می دهد و باعث قوت بنیان های انقلاب اسلامی می شود، بنابراین حربه  و نقشه غرب برای تضعیف و حذف انقلاب، تعامل است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن برنامه ریزی شده در برابر انقلاب اسلامی، عمل می کند، به نحوی که طبق آخرین اطلاعات، آمریکایی ها پروژه تحت عنوان «اصلاح حوزه های علمیه» را در قالب 150 صفحه طراحی کرده اند که از سال 2003 آغاز شده است .

وی بیان کرد: آمریکایی ها و جبهه استکبار در پی آن هستند که دین منهای انقلاب را ترویج دهند و بهترین ابزار را برای تحقق این امر، تعامل یا به تعبیر ما نفوذ است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: تغییر محاسبات و تحلیل نخبگان و مسئولین  به سمت اینکه دیگر گفتمان مقاومت در عصر جدید جوابگو نیست و تنها راه نجات، همسویی با سیاست جهانی است و دو قطبی کردن و القای تقابل‌های دروغین بین دو دسته مردم از دیگر اقدامات بوده است.

وی اذعان کرد: تضعیف ولایت فقیه، تحمیل به نظام، کاهش اقتدار ملی و توان نظامی، تلاش برای منزوی کردن  نیروهای انقلابی  و ترویج دین منهای روحیه انقلابی از جمله نقشه ها و توطئه های دشمنان برای حذف و نابودی انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: از نظر دشمن، مشکل انقلاب اسلامی این است که رهبری بعد از امام راحل از جنس امام رحمة الله علیه بود، بنابراین باید کاری کرد که رهبر سوم از جنس امام رحمة الله علیه و گفتمان ایشان نباشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: سفارش و توصیه رهبر معظم انقلاب در برابر اقدامات دشمن این است که ما در مقابل دشمن باید ابتکار، تنوع، انگیزه و برنامه هدایت شده داشته باشیم و این مهم جز با تشکیل جبهه محقق نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *