جبهه مقاومت در منطقه الگویی از دفاع مقدس است

خانه / استان ها / جبهه مقاومت در منطقه الگویی از دفاع مقدس است

در جلسه هماهنگی رزمندگان تبلیغات عنوان شد:جبهه مقاومت در منطقه الگویی از دفاع مقدس است

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: تشکیل جبهه مقاومت در منطقه الگویی از هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (ارواحنافداه) به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در این جلسه با اشاره به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری سومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات در شهرکرد گفت: تمهدیدات مقدماتی برای برگزاری باشکوه این گردهمایی اندیشیده شده است.

سرهنگ پاسدارحمیدرضاتوسلی با اشاره به شناسایی حدود200نفر از رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (ارواحنافداه) ، این گردهمایی را فرصتی برای بازخوانی خاطرات و تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

وی، اهمیت ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را خاطرنشان کرد و افزود: امروز شاهد الگوگیری ملت های مظلوم منطقه بویژه عراق، سوریه، یمن و …، از هشت سال دفاع مقدس و تشکیل جبهه مقاومت مقابل نظام سلطه و استکبار و جریانات تکفیری هستیم.

در ادامه این جلسه، اعضای دبیرخانه پیرامون برنامه های سومین گردهمایی تبلیغات رزمی هم اندیشی کردند.

گفتنی است: سومین گردهمایی تبلیغات رزمی با حضور فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (ارواحنافداه) نیمه دوم تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *