جذب جوانان در هیأت رزمندگان اشکفتک/ تصاویر جلسات هفتگی

خانه / استان ها / جذب جوانان در هیأت رزمندگان اشکفتک/ تصاویر جلسات هفتگی

معاون جوانان عاشورایی اشکفتک از جذب و عضویت جوانان و نوجوانان عاشورایی در هیأت رزمندگان این شهر خبر داد.

معاون جوانان عاشورایی اشکفتک از جذب و عضویت جوانان و نوجوانان عاشورایی در هیأت رزمندگان این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سجادبیاتی باتبریک ولادت باسعادت مولود کعبه و حلول سال جدید”سال رونق تولید” گفت: پنج سال است که در کنار هیأت رزمندگان اسلام و معاونت پیروان عترت اشکفتک معاونت جوانان عاشورایی در این شهر فعالیت می کند.

معاون جوانان عاشورایی اشکفتک ادامه داد: علاوه بر تشکیل جلسات هفتگی به مناسبت ها، برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر با حضور جوانان و نوجوانان عاشورایی برگزار می شود.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی تفریحی اشاره کرد و افزود: پیاده روی ، اردوی فرهنگی ، تفریحی آموزشی  را از دیگر برنامه های این معاونت  عنوان کرد.

بیاتی گفت:برای جذب جوانان به هیأت و نیز بسیج کلاس های آموزشی شامل: مداحی، قرآن و آموزشی با همکاری پایگاه مقاومت ابوذر غفاری این شهر برگزار می شود.

وی به لزوم بصیرت افزایی اشاره کرد و ادامه داد: برای تبیین مسایل روز و بصیرت افزایی در جلسات هفتگی جوانان عاشورایی از علما برای ایراد سخن ، مداحان جهت قرائت ادعیه ، مولودیه خوانی ، ذکر مصیبت ، مداحی و نوحه خوانی  دعوت می شود.

معاون جوانان عاشورایی اشکفتک  گفت: به منظور انس جوانان با کلام وحی ، از قاریان و حافظان کلام الله مجید برای تلاوت آیات نورانی قرآن مجید در جلسات دعوت می شود.

جلسات هفتگی جوانان عاشورایی اشکفتک  را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجاد بیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *