جشن‎ میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در بام ایران

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن‎ میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در بام ایران

مراسم جشن میلاد باسعادت قهرمان صبر وایثار و فداکاری حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار در چهارمحال و بختیاری برگزار ‌شد.

مراسم جشن میلاد باسعادت قهرمان صبر وایثار و فداکاری حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار در چهارمحال و بختیاری برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ۵ جمادی الاول خجسته میلاد پرخیر و برکت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار،مراسم جشن درمساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان به همت هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام و بسیجیان  استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم در مساجد و حسینیه های شهرکرد از جمله:مسجد و جامع ، صاحب الزمان علیه السلام ، امام جواد،امام صادق علیه السلام، امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها و… با حضور خیل مردم محب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزارشد.

 دراین برنامه ها پس از اقامه  نماز جماعت و تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، علما با تبریک میلاد مسعود عقلیه بنی هاشم سلام الله علیها و روز پرستار به بیان فضایل آن بانوی قهرمان و نمونه جهان اسلام ،پیام رسان قیام عاشورا و نقش تأثیرگذار ایشان در واقعه دلخراش کربلا به ویژه پس از شهادت حضرت سیدالشهداء علیه السلام در سال ۶۱ هجری در کربلا و اسارت آل الله از کربلا تا کوفه و شام پرداختند و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام  برای دختر بزرگوار امیرالمؤمنین حضرت على بن ابیطالب علیه السلام حضرت زینب کبرى سلام الله علیها مولودیه خوانی کردند.

برگزاری مراسم جشن میلاد و گرامیداشت روز پرستار در ادارات نهاد های انقلابی، نیروهای نظامی و انتظامی و مراکز درمانی در سطح استان چهارمحال وبختیاری در شب ، روز  و شام میلاد حضرت زینب کبرى سلام الله علیها از جمله برنامه های این مراسم با شکوه است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *