جشن آغاز امامت امام عصر(عج) در بافق برگزار شد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن آغاز امامت امام عصر(عج) در بافق برگزار شد

مراسم جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به همّت فرهنگسرای مهدویت و هیأت رزمندگان پیروان عترت خواهران بافق در محل کانون شهید باهنر برگزار گردید. در این مراسم معنوی که با حضور جوانان و نوجوانان دانش آموز بود ویژه برنامه های خاص اعم از گروه سرود و تائر و دکلمه و سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین حاج سید محمود هاشمی مسئول هیئت نوجوانان عاشورائی اجرا گردید. سخنران ویژه این مراسم پیرامون قیام وظهور امام زمان (عج) و بحث مهدویت بیان کرد: فرهنگ شیعه به سه موضوع وابسته است. اول بحث غدیر دوم عاشورا و سوم مهدویت. تمام ترفندهای دشمن روی این سه موضوع است و تلاش دارند که ما نسبت به غدیر بی اعتقاد شویم و عاشورا را کمرنگ کنند. اگر نتوانند این دو موضوع را کمرنگ کنند روی سومین موضوع کار می کنند و موضوع مهدویت مهمترین موضوع است.

تمام پیغمبران در قالب انجام سه وظیفه آمده اند اول اینکه همه آنها ماموریت داشتند از آمدن اخرین منجی عالم بشریت خبر دهند دوم اینکه ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) یعنی غدیر را خبر دهند و سوم اینکه بگویند کسی میآید که نتیجه ی زحمات تمام پیغمبران را به نتیجه برساند و آن مصلح کل و منجی عالم است.

همچنین مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت(علیهم السلام) برگزار گردید. در خاتمه به دانش آموزانی که در اجرای برنامه های این جشن همکاری داشتند، هدایائی اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *