جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در ورامین

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در ورامین

جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در ورامین

جشن بزرگ میلاد با سعادت پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلّم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) با سخنرانی و مدیحه سرایی سرکار خانم محمدیان در هیات پیروان عترت ورامین برگزار شد.

سخنران این مراسم با اشاره به اینکه یکی از دلایل وجود نورانی پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلّم) که خداوند در قرآن به آن اشاره میکند بندگی است افزود: هدف از آفرینش همه بندگان در دنیا بندگی است و یکی از راه های بندگی خداوند که بسیار بر آن تأکید میشود نماز است. عبادتی پر اثر که ایستگاه اول قیامت است.

این سخنران و کارشناس مذهبی با اشاره به این آیه از قرآن کریم که «اِن الصلاه تنهی عن الفحشاء والمنکر» تاکید نمود: گاهی ما فکر میکنیم نمازی خوب است که همراه با اشک و ناله و زاری باشد اما طبق این آیه ی شریفه نمازی خوب است که انسان را از فحشاء و منکرات باز دارد. در نماز اولین قدم رسیدن به خوشی معنوی و لذت معنوی نیست بلکه اولین قدم رسیدن به ادب معنوی است، نماز خوب انسان را از لحاظ معنوی، مادی و روحی حمایت میکند. در احادیث آمده است اگر در زندگی با مشکلات زیادی روبرو شدید به بررسی نماز خود بپردازید. یکی از اثرات نمازِ خوب تسلیم بودن در برابر امر خداست و این از نشانه های بندگی خداوند است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *