جشن میلاد ذخیره الهی در لردگان+ تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن میلاد ذخیره الهی در لردگان+ تصویر

جشن میلاد سراسر نور آخرین ذخیره امامت ولایت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف با حضور خیل عاشقان اهلبیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) درپارک شهر مال خلیفه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم با شکوه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج میلاد موفورالسرور حجت بالغه پروردگار عالم، حضرت ولیعصر(ارواحنافداه) را به حاضرین‌تبریک وتهنیت گفت.

آیت الله ملک حسینی در ادامه افزود: گم شده امروز جهان دانشی است که بشر را درتوسعه همه جانبه انسانی قراردهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گم شده امروز بشر ،قسط و عدالت و تبعیض است ، که جهان را به تیرگی کشانده.

امام جمعه یاسوج گفت:خصیصه دوران غیبت،‌آمیختگی شرک،جعل و بیسوادی است، عدم شناخت کافی از اسلام ناب گاهی انسان را تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار می دهد.

وی ادامه داد:همیشه دشمنان، با اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم مخالف بودند، گاهی مستقیم به میدان مبارزه می آمدند و گاهی هم مثل امروز با استفاده از ضعف، وابستگی و عدم بصیرت  جنگ را نیابتی انجام می دهند.

آیت الله ملک حسینی به اوضاع جهان اشاره کرد و گفت: آنانی که یک روز صدام را مقابل ایران اسلامی قراردادند امروز با حمایت و پولهای کسانی که باید خادم اسلام باشند ولی اسلام آنان اسلام ناب نیست،  در یمن ، سوریه ، فلسطین ، لبنان و… جنگ به راه انداختند و مرد، زن و کودکان بی گناه  را مظلومانه به خاک و خون می کشند.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت هایی که از پشتوانه ملت خود محروم هستند و دل به حمایت بیگانگان دارند و تسلم فرمان آنانند،باید منتظر عاقبتی مثل صدام و پهلوی باشند. امام جمعه یاسوج گفت:دشمنان همیشه بدنبال حاکمان پولدار و ترسو هستند تا ضمن وابسته نگهداشتن  آنان از منافع و سرمایه کشورها برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره بگیرند.

در آغار مراسم حضرت حجت الاسلام‌ سید محمدباقر بخشایش پور امام جمعه فلارد با تبریک مولود پرخیر و برکت نیمه شعبان حضرت مهدی صاحب الزمان (ارواحنافداه) ضمن خیرمقدم به حضرت آیت الله ملک حسینی،از حضور پرشور آحاد مردم در جشن میلاد دوازدهمین امام شیعیان،منجی عالم بشریت تقدیر کرد.

تلاوت کلام‌ وحی ، سخنرانی،سرود محلی،خواننده محلی، مولودیه خوانی، اجرای تأتر، برگزاری مسابقه و تقدیم کمک هزینه سفر به کربلا(۲نفر) و نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس (۱۴نفر) و پذیرایی از دیگر برنامه های میلاد امام عصر (ارواحنافداه) درپارک شهر مال خلیفه لردگان بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *