جشن میلاد سبط اکبر در لردگان + تصویر

خانه / استان ها / جشن میلاد سبط اکبر در لردگان + تصویر

کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در حسینیه امام حسن علیه السلام شهر مال خلیفه لردگان  برگزار شد.

جشن میلاد کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام درحسینیه امام حسن علیه السلام شهر مال خلیفه لردگان  برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم امام جمعه فلارد با تبریک میلاد مسعود سبط اکبر و قبولی طاعات وعبادات در ماه نزول قرآن ‌و خوش آمد گویی به حاضرین‌ گفت: حضرت امام حسن علیه السلام در کمالات انسانی يادگار پدر و نمونه کامل جد بزرگوار خود بود.

حجت الاسلام‌ محمود خیری ادامه داد: تا پيامبراعظم صلی الله علیه وآله وسلم زنده بودند، آن حضرت و برادر گرامیش حضرت سید الشهدا علیه السلام در کنار آن حضرت جای داشتند، گاهی  آنان را بر دوش خود سوار مي کرد و مي بوسيد و مي بوييد.

وی افزود: از نبی گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم روايت کرده اند که درباره امام حسن و امام حسين  علیهم السلام مي فرمود: اين دو فرزند من ، امام هستند خواه برخيزند و خواه بنشينند.

امام جمعه فلارد گفت: حضرت امام حسن علیه السلام بيست و پنج بار پياده حج انجام دادند، هرگاه از مرگ ياد مي کرد و هر گاه از قبر ياد مي کرد گريه می کردند ، از خدا طلب بهشت مي کرد و به او از آتش جهنم پناه مي برد.

حجت الاسلام‌ محمود خیری افزود: چون وضو مي گرفتند و به نماز مي ايستاد، بدنش به لرزه مي افتاد و رنگش زرد مي شد.

وی به کرامت سبط اکبر اشاره کرد و گفت: حضرت امام حسن علیه السلام سه نوبت دارائيش را با خدا تقسيم کرد و دو نوبت از تمام مال خود برای خدا گذشت.

امام جمعه فلارد “امام حسن علیه السلام در زمان خودش عابدترين و بی اعتناترين مردم به زيور دنيا بود، در سرشت و طينت سبط اکبر برترين نشانه های انسانيت وجود داشت .

اقامه نماز مغرب وعشا،ضیافت افطار تلاوت‌کلام‌نورانی وحی،سخنرانی، مسابقه،مولود خوانی،وقرعه کشی سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بین حاضرین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *