جشن نیمه شعبان با حضور بانوی شیعه نیجریه ای در شهرستان بافق

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن نیمه شعبان با حضور بانوی شیعه نیجریه ای در شهرستان بافق

جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور زن مسیحی مسلمان شده از نیجریه در سالن بزرگ امام علی علیه السلام شهرک آهن شهربافق برگزار گردید….

جشن نیمه شعبان با حضور بانوی شیعه نیجریه ای در بافق

جشن بزرگ نیمه شعبان ویژه خواهران با برنامه های متنوع، نمایشنامه، مولودی خوانی و سخنرانی زن مسیحی مسلمان شده از نیجریه با همکاری حوزه علمیه و حوزه فاطمه الزهرا و هیئت رزمندگان اسلام پیروان عترت در شب نیمه شعبان در سالن بزرگ امام علی علیه السلام شهرک آهن شهر برگزار گردید.

جشن نیمه شعبان هیات عترت بافق

مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت:خانم بنتا آدم از کشور نیجریه در سفر به شهرستان بافق در جمع طلاب خواهر بافقی حضور یافتند. مریم تفکری مدیر حوزه علمیه خواهران در معرفی این خانم نیجریه ای گفت: خانم بنتا آدم از کشور نیجریه مسیحی بوده و از ۷سالگی مسلمان شده است وی در ۱۳سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است. در ادامه خانم بنتا آدم با بیان اینکه در کشور نیجریه امنیت، آرامش و آزادی به هیچ عنوان وجود ندارد، اظهار کرد: از اول مسیحی بودیم و از ۷سالگی اسلام را پذیرفتیم و سرانجام در ۱۳سالگی موفق به حفظ کل قران کریم شدم.

وی افزود: در کشور ما اعتقاد دارند که گناه حضرت حوا به تمام زن های دنیا منتقل شده است و به همین دلیل زن ها باید در زندگی رنج بکشند تا از گناه پاک ‌شده و وارد بهشت شوند.

بانوی شیعه نیجریه ای در ادامه عنوان کرد: در زندگی اولم سختی بسیاری کشیدم و تصمیم به جدایی گرفتم. با وجود اینکه پدرم فردی متمول و تاجر بود ولی روزی یک وعده غذا به من می دادند و در شرایط بسیار سختی زندگی می کردم تا خسته شوم و به زندگی قبل بازگردم. با یک فرد شیعه آشنا شدم که کتاب هایی برای مطالعه به من می داد ولی یک روز پدرم کتاب را در دست من دید و از اساتید خود مشورت خواست و اساتید وی گفتند که من را بکشد و چون خودش دلش نمی آمد به بردرانم دستور داد هرکس می خواهد به بهشت برود من را به قتل برساند و برادرانم به شدت من را مورد ضرب و شتم قرار دادند. وی با اشاره به ازدواج دوم خود گفت: سرانجام برای دومین بار با یک‌ فرد شیعه که خود را برای خانواده ام به عنوان یک وهابی معرفی کرده بود ازدواج کردم و سرانجام طعم عشق را در سایه دین اسلام و تشیع چشیدم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *