جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای شهریار لردگان برگزار شد+تصویر

خانه / استان ها / جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای شهریار لردگان برگزار شد+تصویر

امام جمعه فلارد گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی صدای مردم بزرگ ایران اسلامی به گوش جهانیان رسید

امام جمعه فلارد گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی صدای مردم بزرگ ایران اسلامی به گوش جهانیان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای شهریار برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدباقر بخشایش پور با تبریک ایام الله میمون و مبارک دهه فجر گفت:از ورود امام در ۱۲بهمن۱۰روز آنچنان تاریخ انقلاب ورق خورد که ۲۲بهمن صدای مردم و جمهوری اسلامی به گوش جهانیان رسید.

امام جمعه فلارد لردگان ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران سر آغاز یک دگرگونی و تحول درجهان انسانیت است.

وی ادامه داد:امام خمینی(ره)با تشکیل جمهوری اسلامی تمام دنیا متأثر از انقلاب اسلامی کرد،نظام سلطه سالها برنامه ریزی کرد تا دین را از مجموعه زندگی مردم خارج کند،تفکر و فرهنگ پلید خود را بر جهان حاکم کند،اما انقلاب اسلامی این معادله نا برابر را به هم زد .

حجت الاسلام بخشایش پور افزود:استکبارجهانی از همان بدو شروع انقلاب بنای دشمنی را روز به روز با ایران اسلامی بیشتر کردند.

امام جمعه فلارد ادامه داد:به لطف خدا امسال وارد بهار چهلم از عمر انقلاب می شویم هرچه از عمر انقلاب می گذرد علی‌رغم اینکه توطئه ها بیشتر می شود بر قدرت ما هم افزوده می‌شود و ناکامی های زیادی در پرونده عدوات استکبار افزوده می‌شود.

وی گفت: یکی از وظایفی که خدا بر عهده ما قرار داده شکر نعمت هاست که نعمت نظام اسلامی یکی از بالاترین نعمت هایی است که شکرش بر همه ما واجب است.

حجت الاسلام بخشایش پور افزود:متأسفانه در معرفی انقلاب اسلامی و برکات آن کم‌لطفی‌های فراوانی صورت می‌گیرد،به عنوان نمونه در مورد شاخص های علمی رتبه ما در سال گذشته در دنیا ۱۶ بوده و در منطقه اول بودیم، در حالی که قبل از انقلاب۵۲، قبل از انقلاب کمتر از ۱۵۰ هزار دانشجو داشتیم ،الان بیش از ۳میلیون هستند.

وی ادامه داد:در زمینه های فناوری صلح آمیز هسته ای مخصوصاً پزشکی و در هوافضا و صنعت دفاعی موشکی به جایی رسیدیم که شیطان بزرگ قدرت مقابله نظامی را با ایران اسلامی ندارد.

امام جمعه فلارد گفت: انقلاب اسلامی با رهبری الهی و دینی و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه با دست خالی به پیروز  رسید، امروز هم با رهبری الهی و مکتبی و با مردم مومن ، ولایتمدار و حاضر در صحنه و دانشمندان بزرگ بسیجی، انقلاب اسلامی ایران به قدرت بزرگی در جهان تبدیل شده است .

وی افزود: همه باید تلاش کنیم این انقلاب که امانت الهی است را به دست صاحب اصلی اش توسط رهبر جانباز انقلاب به آقا و مقتدامون تقدیم کنیم.

تلاوت کلام وحی .خیرمقدم بخشدار.سرود ملی .خواننده محلی . وسخنرانی  و اقامه نماز ظهر وعصراز برنامه های جشن دهه فجر انقلاب بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *