جلسه برنامه ریزی روز22اسفند روز شهیددر دفتر هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید

خانه / استان ها / جلسه برنامه ریزی روز22اسفند روز شهیددر دفتر هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید

اندیشه و کلام شهیدان حاصل عالی ترین ارزش های انسانی و بیانگر والاترین ایده ها و آمار ما نهاست. شهیدان، به خون خفتگان گلگون کفنی هستند که هستی خویش را در راه تحقق اندیشه های امام راحل نثار نموده و با فداکاری خویش، ماندگار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین نموده

جلسه یرنامه ریزی روز شهید در 22یفند که به نام روز شهید نام گذاری شده است با حضور امام جمعه محترم ، فرماندهی سپاه ناحیه ، مسئول مبنیاد شهید ومسئولین ادارات وهیات رزمندگان اسلام شهرستان برگزار شد .

دراین جلسه امام جمعه محترم در باره شهید وشهادت ضمن تسلیت ایام فاطمیه (سلام الله علیها) و رحلت آیت الله واعظ طبسی گفت: در تاریخ ۲۲ اسفندماه سال ۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) و در حالی که هنوز جنگ آغاز نشده بود، بنیاد شهید و امور ایثارگران که آن زمان بنیاد شهید نامیده می‌شد، تاسیس شد.وی به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت پشتوانه امنیت ملی است و برای کشور ما قدرت زاست و ان‌شاءالله با ترویج و توسعه بیش از پیش این فرهنگ، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی روز به روز تقویت شود.

حجت السلام والمسلمین رشوندی در ادامه افزودند:مقام مع018ظم رهبری بارها بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرده‌اند. فعالان حوزه مجازی ترویج ایثار و شهادت نیز باید این نکته را در نظر داشته باشند که هرقدر در زمینه ترویج این فرهنگ تلاش کنند باز هم کم است و فعالیت‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی باید افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *