جلسه تصمیم‌گیری هیأت‌ها درباره ماه رمضان به میزبانی مشهد برگزار شد

خانه / پیشنهاد ویژه / جلسه تصمیم‌گیری هیأت‌ها درباره ماه رمضان به میزبانی مشهد برگزار شد

دومین نشست شورای عالی شبکه هیأت و تشکل‌های مردمی کشور به مدت دو روز با حضور شبکه‌های ملی فعال در این حوزه در مشهد مقدس برگزار شد.

جلسه تصمیم‌گیری هیأت‌ها درباره ماه رمضان به میزبانی مشهد برگزار شد

هیاتدومین نشست شورای عالی شبکه هیأت و تشکل‌های مردمی کشور به مدت دو روز با حضور شبکه‌های ملی فعال در این حوزه در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام محمدقمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان، مسئولین بخش‌هایی همچون کانون مداحان کشور، بنیاد خاتم الاوصیاء، سازمان بسیج مداحان کشور، هیأت رزمندگان اسلام، شورای هیئات مذهبی کشور، مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، مجمع شعرای آئینی، موسسه قدیم الاحسان از اعضای حاضر در این نشست هستند.

توسعه اقدامات هماهنگ فرهنگی در حوزه شبکه‌های مردمی، نظام‌مند کردن برنامه‌های اجرایی شبکه هیأت محور، پرهیز از موازی‌کاری، برنامه ریزی برای اقدامات موثر در ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی، تمهیدات لازم در مورد برگزاری محرم ۱۴۰۰ از جمله مباحثی که در این نشست مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

این جلسه تا فردا دوشنبه ۱۶ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و عصر فردا اختتامیه جلسه برگزار و مصوبات اعلام خواهد شد. تقسیم کار برنامه‌های مختلف فرهنگی مردمی در طول سال از این پس بناست با محوریت و مدیریت این شورا صورت گیرد.

بناست عصر امروز بیانیه ارکان شبکه هیأت و تشکل‌های مردمی با موضوع ماه رمضان خطاب به مسئولین دولتی و ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شود.

تصاویری از این جلسه را اینجا ببینید:

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *