جلسه هماهنگی احلی من العسل در شهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / جلسه هماهنگی احلی من العسل در شهرکرد+تصویر

جلسه هماهنگی نهمین سوگواری احلی من العسل به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری،در شهرکرد برگزار شد.

جلسه هماهنگی نهمین سوگواره احلی من العسل به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری،در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین جلسه که با حضور مسئولین هیأت رزمندگان اسلام استان وشهرستان شهرکرد، روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی شهرکرد و جمعی از مسئولان اداره کل حضور داشتند،معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، با تسلیت ایام سوگواری محرم الحرام به حضار خیر مقدم گفت.

راهدار براتی افزود: استان چهارمحال وبختیاری برای برگزاری این مراسم معنوی به مرکز اعلام آمادگی کرده و با شهرستانها نیز برای اجرا، براساس دستوالعمل ها و رعایت اصول بهداشتی هماهنگی نموده و امروز هم این جلسه برای برگزاری نهمین سوگواره احلی من العسل با حضور جوانان دانش آموز، جوانان و نوجوانان عاشورایی در مرکز استان برگزار شده است.

در ادامه مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از برگزاری جلسه هماهنگی نهمین سوگواره احلی من العسل در استان تقدیر کرد.

حمیدرضاتوسلی افزود: در سنوات گذشته این مراسم به شکل باشکوه در سطح استان و پوشش خبری داده می شد و در مرکز استان هم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار و با همکاری ارزشمند رسانه ملی از شبکه استانی و از سایر شبکه های سراسری صداوسیما به صورت زنده و مستقیم پخش می شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا سال گذشته به صورت نمادین،با تعداد کمتر دانش آموزان، در فضای باز و رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری برگزار شد،امسال هم با هماهنگی و همکاری مسئولان مربوطه در فضای باز با رعایت کامل اصول بهداشتی، به یاری خدا برگزار و به همت صداوسیما پوشش خبری داده خواهد شد.

 در ادامه جلسه مسئولان مدعو و اعضاء ستاد برگزاری مراسم ، نقطه نظرات خود را برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن نهمین سوگواره احلی من العسل، با رعایت اصول بهداشتی بیان کردند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: مطهری نیا

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *