جلسه هم اندیشی هیئت امناء هیئت رزمندگان شهرستان بافق

خانه / استان ها / جلسه هم اندیشی هیئت امناء هیئت رزمندگان شهرستان بافق

جلسه هم اندیشی هیئت امناء هیئت رزمندگان شهرستان بافق در تاریخ 19/5/98با حضور اعضاء در محل دفتر هیئت برگزار گردید و پس از ارائه گزارش توسط مسئول هیئت موارد ذیل مصوب گردید .

1.در رابطه با بحث جوانگرائی در هیئت مقرر شد اعضاء هر کدام 3 نفر از جوانان ولایتی و نخبه را معرفی تا پس از بررسی به عنوان جایگزین پیشکسوتان به صورت ازمایشی به کارگیری شوند 2.پیشنهاد گردید هر سه ماه یکبار رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم گرد همائی داشته باشند و سخنران ان مراسم توسط هیئت رزمندگان پیگیری و انتخاب شوند . 3.مقرر گردید هیئت رزمندگان اسلام با تشکیل انجیوهای مختلف در مناسبت های و وقایع های لازم بیانیه بدهند .4 .سرکشی مساعدت به خانواده های مستضعف با قوت بیشتری ادامه داشته باشد .

اخبار هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

جلسه هم اندیشی هیئت امناء هیئت رزمندگان شهرستان بافق در تاریخ 19/5/98با حضور اعضاء در محل دفتر هیئت برگزار گردید و پس از ارائه گزارش توسط مسئول هیئت موارد ذیل مصوب گردید .

1.در رابطه با بحث جوانگرائی در هیئت مقرر شد اعضاء هر کدام 3 نفر از جوانان ولایتی و نخبه را معرفی  تا پس از بررسی به عنوان جایگزین پیشکسوتان به صورت ازمایشی به کارگیری شوند  2.پیشنهاد گردید هر سه ماه یکبار رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم گرد همائی داشته باشند و سخنران ان مراسم توسط هیئت رزمندگان پیگیری و انتخاب شوند . 3.مقرر گردید هیئت رزمندگان اسلام با تشکیل انجیوهای مختلف  در مناسبت های و وقایع های لازم بیانیه بدهند .4 .سرکشی مساعدت به خانواده های مستضعف با قوت بیشتری ادامه داشته باشد .

5.مراسمات ماه محرم همانند سنوات گذشته هیئت برنامه سینه زنی در منازل شهدا همچنین محافل شیر خوارگان حسینی و احلی من العسل را با کیفیت بیشتر از سالهای گذشته برگزار نماید .6 . اعضای هئیت را جهت راهپیمائی عظیم اربعین تقویت نموده و با موسسه فرهنگی هیئت بیت رضا در ایجاد موکب به صورت مشترک همکاری نمایند  همچنین پیشنهاد گردد ساعت اجرا عزاداری و موکب ها رعایت شود و سعی شود از مداحان شناخته شده استفاده گردد .  7 .برنامه های اردوئی و زیارتی هیئت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج تقویت گردد  ر پایان جلسه مسئول محترم حوزه نمایندگی اخبار سیاسی رسیده را جهت اعضاء هیئت قرائت نموده و اعلام داشتند که در واقع هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق هیئت نمونه و پا به کار در کلیه برنامه های شهرستان می باشد که جای تقدیر و تشکر را از مسئول هیئت داریم و ناحیه مقاومت بسیج هم امادگی دارد در کلیه برنامه ها همکاری و مساعدت نماید جلسه با ذکر صلوات به ا رواح شهدا و امام شهیدان و سلامتی مقام معظم رهبری امام خامنه ای ختم گردید .

روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *