جنایت های داعش و گروهای تکفیری باحمایت آمریکا و اسرائیل انجام می شد

خانه / استان ها / جنایت های داعش و گروهای تکفیری باحمایت آمریکا و اسرائیل انجام می شد

مراسم گرامیداشت هفتمین روزخاکسپاری شهیدمدافع حاج علیرضاجیلان باحضور خیل مردم،مسئولین وخانواده های معظم شهدا در مصلای بروجن برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم یکی از مدافعان حرم و یادگاران سالهای دفاع مقدس با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم علیرضاجیلان به ایراد سخن پرداخت.

سردار دکتر عبدالله مبینی دهکردی به بیان ویژگی های شهید جیلان پرداخت و گفت:شهید جیلان بصیرت عمیق و موقعیت شناسی با هوش و ذکاوت بود.

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی جهان اسلام یادآور شد: شهید مدافع حرم علیرضاجیلان کمتر از سه سال بود که وارد میدان سوریه شد ولی رشد بی نظیری داشت.

وی ادامه داد:این شهید والامقام ابتدا به عنوان بسیجی به سوریه اعزام شد و در فاصله 2 سال با بلوغ فکری ، بصیرتی و رشد بالایی که داشت توانست در مقابله با دشمنان اسلام نقش آفرین باشد.

سردار دکترمبینی افزود: شهید جیلان در اولایل سال 95 به عنوان مسئول اطلاعات و عملیات لشکر شد  و با لیاقت و شایستگی هایی که داشت دو ماه بعد بعنوان فرمانده تیپ امیرالمؤمنین علیه السلام معرفی شد.

معاون سپاه قدس گفت:شهید جیلان فردی مستعد بود و پله های ترقی را به سرعت طی کرد و آخرین مسئولیت وی  فرمانده تیپ محمدرسول الله صلوات الله علیه وآله وسلم زینبیون بود.

وی، عشق و ارادت به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، ولایت پذیری و مطیع امر ولایت بودن ، خوش رفتاری و خوش خلقی که بین همه زبان زد بود را از دیگر ویژگی های این شهید مدافع حرم  و فرمانده تیپ محمدرسول الله صلوات الله علیه وآله وسلم زینبیون عنوان کرد.

معاون سپاه قدس گفت: شهیدجیلان در عرصه نبرد فردی شجاع و بی باک و مسئولیت پذیر بود و مأموریت های محوله را به نحو احسنت و با کمترین هزینه انجام می داد.

سردار دکترمبینی به جنایات گروهای تکفیری اشاره کرد و گفت:جنایت های داعش و گروهای تکفیری باحمایت آمریکا و اسرائیل انجام  می شد.

وی ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت در سویه و عراق و شکست داعش و گروه های مسلح با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی، با رهبری های مقام ومعظم رهبری ،مرجعیت شعیه در عراق ،سیدحسن نصرالله، حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و خون پاک و مطهر شهدای مدافع حرم و فرماندهی بی نظیر سردار حاج قاسم سلیمانی محقق شد که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی جهان اسلام افزود: با حمایت آمریکا و اسرائیل داعش و گروهای تکفیری جنایت های زیادی را انجام دادند و خون بسیاری از مردم مظلوم ، زنان ، کودکان و غیر نظامیان را بیگناه در کشورهای اسلامی  از جمله عراق و سوریه به زمین ریختند.

وی گفت: بعضی از کشورهای اسلامی با تفکر وهابیت بخاطر انحرافی سیاسی خود و برای اینکه قدرتمند خود را در منطقه به کرسی بنشانند از این موجودات پلید پشتیبانی  و حمایت کردند.

در این مراسم با شکوه  که در مصلی شهر بروجن برگزار شد خانواده های معظم شهدا، فرمانده هان نظامی وانتظامی ، مسئولین استان و شهرستان، مقامات و آحاد مختلف مردم  و نیز جمعی از دوستان و همرزمان این شهید از استان های تهران ، قم ، اصفهان و همچنین همرزمان وی از تیپ زینبیون پاکستان هم حضور داشتند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، مداحی از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *