جنگ بین حق و باطل تا قیامت برپاست

خانه / استان ها / جنگ بین حق و باطل تا قیامت برپاست

اسلامیان2

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، مدافعان حرم را ادامه دهندگان راه امام حسین علیه السلام دانست و گفت: جنگ بین حق و باطل تا قیامت برپاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛آیت‌الله علیرضا اسلامیان، در اجتماع مردمی مدافعان حرم که در مسجد امام رضا(علیه السلام) میرآباد شهرکرد برگزار شد، به تشریح منزلت شهید و شهادت از منظر آیات قرآن مجید و روایات اسلامی پرداخت.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری،در ادامه با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا ” انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه”،اظهار کرد:‌با توجه به معنای این فراز از زیارت عاشورا، باید بدانیم که تا روز قیامت جنگ بین حق و باطل برپاست.

وی، با اشاره به وقایع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و خیانت برخی مسئولان بلند پایه وقت کشور، که منجر به اشغال بخشهایی از سرزمین اسلامی شد، افزود: اکنون به خوبی روشن است اگر جوانان ایرانی به مقابله با دشمن در خارج از مرزهای کشور می‌پردازند به خاطر عدم تکرار تجربه تلخ جنگ با عراق است.

آیت الله اسلامیان، مدافعان حرم را ادامه دهندگان راه امام حسین علیه السلام دانست و گفت: اگر مدافعان حرم نبودند وضعیت عراق و سوریه به مراتب بدتر از وضع فعلی بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنی از رهبر انقلاب که فرمودند: ” نگرانی در مسائل فرهنگی، مهمتر از مسائل نظامی است” تصریح کرد: عبارت «انی سلم لمن سالمکم …» در زیارت عاشورا منحصر به بعد نظامی نیست و بلکه بعد فرهنگی آن مهم تر است.

وی با اشاره بر ضرورت بصیرت افزایی برای مقابله با توطئه های دشمنان، آمادگی برای نبرد با استکبار جهانی در عرصه های نظامی، فرهنگی و سیاسی را مورد تأکید قرار داد و آمادگی مقابله با جنگ فرهنگی را دارای اهمیت بیشتری دانست.

آیت الله اسلامیان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث حقوق های غیرمتعارف و نارضایتی مردم این این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: این مسائل نباید باعث دلسردی مردم شود؛ بلکه باید عزم آن‌ها را برای صیانت از ارزش‌های والای اسلامی راسخ‌تر کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *