جهادی‌ها در جنوب کرمان نانوایی رایگان راه‌انداختند

خانه / مطالب و رویدادها / مصاحبه و گفتگو / جهادی‌ها در جنوب کرمان نانوایی رایگان راه‌انداختند

مسئول هیأت و گروه جهادی سیده زینب گفت: برای کمک‌رسانی به مردم محروم مناطق جنوب کرمان، تنور نانوایی خریداری کردیم تا روزانه 400 نان پخت و رایگان میان کپرنشینان توزیع کنیم.

جهادی‌ها در جنوب کرمان نانوایی رایگان راه‌انداختند

هیاتپیمان ریگی، مسئول هیأت و گروه جهادی سیده زینب سلام الله علیها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در راستای کمک‌رسانی به مناطق محروم جنوب کرمان مجتمع نانوایی راه‌اندازی کردیم، اظهار داشت: حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی مجتمع نان،کیک و کلوچه علی بن موسی الرضا علیه السلام با کمک‌های مردمی و خیرین با همت گروه جهادی ام‌المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها در سیستان احداث کرده بود که روزانه نان رایگان میان نیازمندان توزیع می‌کرد که با الگوگیری از این اقدام، گروه جهادی ما نیز در جنوب کرمان نانوایی برپا کرد.

تنور خریداری شده جهادی‌ها برای نصب در منطقه

وی با اشاره به اینکه تنور این نانوایی در روزهای اخیر با هزینه ۷۷ میلیون تومان به همت مردم و خیرین خریداری شد، گفت: در جنوب کرمان روستاهای نیازمند بسیاری وجود دارد که برای شناسایی و خدمات‌رسانی به هر روستا نماینده‌ای را مشخص کردیم که آمار و اطلاعات لازم را احصا می‌کند و هرروز نیز نان مناطق مختلف به نمایندگان تحویل می‌شود تا به دست مردم برساند.

ریگی گفت: برنامه‌ریزی ما براین اساس است که بتوانیم روزانه ۴۰۰ نان طبخ و توزیع کنیم. بنا داریم تنور را از نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راه‌اندازی کنیم و از این روز فرخنده کمک‌رسانی به مردم این مناطق را که عمدتاً کپرنشین هم هستند، آغاز کنیم.

تنور این گروه جهادی از نیمه شعبان برای مردم نان رایگان پخت می‌کند

مسئول گروه جهادی سیده زینب سلام الله علیها در پایان خاطرنشان کرد: از تمام مردم، خیرین، هیأت‌های مذهبی و مساجد خواستارم که کمک‌های نقدی خود را برای تهیه آرد به مجتمع نان که مزین به نام امیرالمؤمنین علیه السلام است، برسانند. برای ارتباط با ما می‌توانند به seyedezeynab_bnd در فضای مجازی مراجعه کنند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *