حاج قاسم کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد

حاج قاسم کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد

خانه / پیشنهاد ویژه / حاج قاسم کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی برخورد مهربانانه در برابر گروهها و جناح های سیاسی داشت، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد.

حاج قاسم کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد

هیات: «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: هر کدام از شهیدان کمالاتی دارند، مهم این است که با سیره شهدا آشنا شویم و به نسل آینده بشناسانیم.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مجمع کمالات بودند که امام خامنه‌ای از آن به عنوان مکتب یاد می کنند، ادامه داد:قاطعیت شهید در برابر دشمنان اسلام و در راس آن  استکبار جهانی زبانزد خاص و عام بود.

محامی خاطرنشان کرد:هر کجایی که استکبار جهانی پا می گذاشت شهید حاج قاسم سلیمانی حضور  و نقشه های دشمنان را خنثی و از جامعه اسلامی دفاع می کرد.

حاج قاسم کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد
حاج قاسم کادرسازی برای جبهه اسلامی کرد

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی برخورد مهربانانه در برابر گروهها و جناح های سیاسی داشت و واقعا سرباز ولایت فقیه بود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مومن نشانه دار بود، شهید نیروسازی و کادرسازی برای جبهه اسلام کرد.

امام جمعه زاهدان یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را در کشورهای مختلف تشکیل داد و این چیزی بود که دشمن از آن هراس  و این کینه را بر دل داشتند و او را به شهادت رساندند.

محامی گفت: خداوند به کسانی که اهل ایمان و عمل صالح هستند آمرزش و مزد بزرگ را به آنها وعده می دهد.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به مانور پهبادی سپاه و ارتش اشاره کرد و افزود: ایران قدرت پنجم پهبادی جهان را دارا است.

امام جمعه زاهدان یادآور شد: علی رغم همه تهدیدات و سختی ها با هدایت امام خامنه‌ای و ایمان در عرصه های مختلف روبه رشد هستیم و این ترس و هراس بیشتری را برای دشمن به دنبال خواهد داشت.

منبع: شبستان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *