حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی درجمع مردم شهرکرد:وظیفه ما داشتن بصیرت و مقابله با فتنه‌ هاست

خانه / استان ها / حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی درجمع مردم شهرکرد:وظیفه ما داشتن بصیرت و مقابله با فتنه‌ هاست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی،درمراسم بزرگداشت شهدای تروردرشهرکرد،گفت:شهداعلمداران بصیرت و پیروان صدیق ولایت هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی،درمراسم بزرگداشت شهدای تروردرشهرکرد،گفت:شهداعلمداران بصیرت و پیروان صدیق ولایت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان مجتبی استکی وامامقلی جعفرزاده با حضور خانواده معظم شهدا،اقشار مختلف مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای ترور، گفت: شهدا علمداران بصیرت و پیروان صدیق ولایت هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی در ادامه به توصیف ویژگی‌های شخصیتی شهیدان مجتبی استکی و امامقلی جعفر زاده پرداخت و خاطرنشان کرد: شهیدان استکی و جعفر زاده با سادگی و خلوص نیت خود در آن شرایط خطیر در خدمت انقلاب اسلامی و مردم بودند و سرانجام با توطئه ناجوانمردانه منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی،تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که با بصیرت و هوشیاری با فتنه‌های زمانه به مقابله برخیزیم.

گفتنی است: شهید مجتبی استکی متولد یکم فروردین ۱۳۳۴ در شهرکرد، برادر شهید رحمان استکی (از شهدای حادثه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ و نماینده مردم شهرکرد در اولین دوره مجلس شورای اسلامی) که پس از شهادت وی به نمایندگی مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد و اول دی‌ماه ۱۳۶۰ در کنار شهید امامقلی جعفر زاده سامانی فرماندار شهرکرد، در چهارراه خواجه ربیع مشهد مقدس مورد سوءقصد منافقین کوردل قرار گرفت و براثر اصابت ترکش نارنجک به شهادت رسید.

شهیدامامقلی جعفرزاده سامانی هم متولد بهمن‌ماه ۱۳۲۴ در شهر سامان و فرماندار شهرستان شهرکرد بود که اول دی‌ماه ۱۳۶۰ در مشهد مقدس و در این حادثه، همراه با شهید مجتبی استکی به فیض شهادت نائل آمد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *