حجت‌الاسلام طائب|چرا ما می‌گوییم اهل کوفه نیستیم؟

خانه / مطالب و رویدادها / حجت‌الاسلام طائب|چرا ما می‌گوییم اهل کوفه نیستیم؟

اهل کوفه از امام زمانشان دعوت می‌کردند ولی وقتی جانش در خطر می‌افتاد امام‌شان را رها می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب در هیات یافاطمة الزهرا(سلام الله علیه)بابل به مناسبت ایام بزرگداشت حماسه نه دی، روز بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی سخنران این مراسم بود. گزیده‌ای از سخنان وی را در ادامه می‌خوانید:

منبر شب های شنبه شیعه متعلق به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و در آستانه یوم الله نه دی هستیم لذا بحثی را مرتبط با هر دو موضوع مطرح می کنم. خداوند رسولی را فرستاد با هدایت و دین حق تا این رسول را بر همه ی ادیان پیروز کند ولو اگر آن ها خوششان نمی آید. پیروزی دین یعنی این دین حاکم شود؛ حاکمیت دین پیامبر. حاکمیت در اختیار حکومت هایی بود که ادعا می کردند یا یهودی یا مسیحی و یا بت پرست هستند. آیا پیامبر اکرم(صلی الله علیه و اله وسلم) به این نقطه رسیدند؟ خیر؛ درحالی که خدای متعال فرمود من ایشان را فرستادم تا این چنین شود. پس حقیقت ماجرا چیست؟ این که پیامبر اکرم همراه با دوازده تن از جانشینانش یک نفر حساب می شود.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و اله وسلم) تداوم حرکت را به علی ابن ابی طالب(علیه السلام) دادند. همان مردم باید با علی(علیه السلام) همکاری می کردند، بعد از پیامبر به پیمانی که ایشان گرفته بودند عمل نکردند، نتیجه آن شد که آن حرکت به یکباره عقب ماند و خانه علی مورد هجوم قرار گرفت.

نتیجه گوش کردن مردم به حرف امام(رحمة الله علیه) تشکیل جمهوری اسلامی در سال 57 شد، امام فرمودند ما یک هدف داریم و آن آماده کردن برای ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. شما وقتی به میدان بیایی باز هم همان کَرِهَ الکَافِرُونَ می آیند، اولین کاری که کردند ترورها بود، یعنی قبل از تحمیل جنگ شهید مطهری و شهید مفتح شهید شد، جنگ را تحمیل کردند اما نتوانستند همان اصل یا امام(رحمة الله علیه) را بزنند. آمدند ریل را عوض کردند تحریم ها نفس مردم را بگیرد، نفاق و اشرافی گری درون را بالا آوردند.

آیا نقطه ی آمدن بقیه الله اعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) الان امن شده یا خیر؟ نقطه آمدن ایشان کنار کعبه است، جرات داری بگو امن است، شما را به چه دلیل می زنند چون می روی آن جا می گویی این بقیه الله، اگر خودش بیاید چی؟

چرا ما می گوییم اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، اهل کوفه از امام زمانشان دعوت می کردند ولی وقتی جانش در خطر می افتاد امامشان را رها می کردند.

هدف این انقلاب چیست؟ اگر کسی دنبال این است که زندگی‌اش راحت شود اگر بداند که امام زمانش چطور دارد زندگی می کند و باز هم بخواهد راحت زندگی کند واقعا اهل کوفه است.

الان امام زمان ما مظلوم تر از اباعبدالله(علیه السلام) است. اباعبدالله(علیه السلام) تمام سختیش یک روز است اما امام زمان هزاران سال.

این پرچم جمهوری اسلامی را دیدی این پرچم اگر بر بالای خانه ی خدا به اهتزاز برسد یعنی اگر بقیه الله بیایند  شهید نخواهد شد.

حضرت امام فرمود این خانه ی خدا در چنگال آمریکا و انگلیس است یعنی تنها راهش این است که بزنی دست آمریکا را قطع کنی، برای آن که دست این آمریکا را بشکنی یک راه دارد و آن هم این است که اسرائیل از بین برود.

ذات فتنه 88 در این بود که اگر بخواهی در یک کلمه نشان دهی این بود نه غزه نه لبنان، یعنی اسرائیل را رها کن یعنی این خط را برگردان.

فتنه 88 پایان نیافت توسط آمریکا شکل عوض کرد، یعنی یا اسرائیل را جمع می کنی یا اسرائیل جمع ات می کند راه سومی وجود ندارد.

آمریکایی ها رفتند در لاک جدید و آن این برجام بود.

ما به دو دلیل در سوریه هستیم، آقا فرمودند اگر در عراق و سوریه شهدا دشمن را زمین گیر نکرده بودند باید در همدان و کرمانشاه جلوی آن ها می ایستادیم.

گفته بودند هرکسی حلب را بگیرد سرنوشت خاورمیانه را گرفته است، ما گرفتیم یعنی فاتحه اسرائیل خوانده می شود. اگر آمریکا موفق می شد ما را به برجام دو ببرد یعنی حزب الله، حماس و کرانه باختری را بردارد نه مذاکره کننده ما مانده بود و نه محل مذاکره.

بروید آیه 51 و 52 سوره مائده را بخوانید؛ شما حق ندارید تحت امر یهود و مسیحی بروید، می فرماید ای پیامبر آن ها که در قلبشان نفاق است می روند با آن ها ارتباط می گیرند.

منبع:روضه نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *