دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

حجت الاسلام احمد پناهیان | دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

خانه / مطالب و رویدادها / حجت الاسلام احمد پناهیان | دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان به اهمیت دهه کرامت تاکید کرد و زندگی امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه را سرشار از الگو برای حرکت رو به جلو دانست.

دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

دهه کرامت دهه حرکت جوانان است. حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان به اهمیت دهه کرامت تاکید کرد و زندگی امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه را سرشار از الگو برای حرکت رو به جلو دانست.
دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

فرصت‌های ویژه برای توجه به جوانان

حجت الاسلام احمد پناهیان دهه کرامت را یکی از فرصت‌های ویژه برای توجه به جوانان دانست و به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دهه کرامت عنوان بسیار زیبایی است. که برای این بخش از تاریخ انتخاب شده است. کرامت و بزرگواری یکی از اصلی‌ترین خصیصه‌های اهل بیت علیه السلام و یارانشان بوده است. کما اینکه در جامعه کبیره می‌خوانیم. عَادَتُکُمُ الْإِحْسَانُ وَ سَجِیَّتُکُمُ الْکَرَمُ یعنی خلق و خوی شما ائمه اطهار علیه السلام کرامت است.

دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

دهه کرامت به قشر جوان غنای معنایی می‌بخشد

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که دهه کرامت به قشر جوان غنای معنایی می‌بخشد. حضرت آقا فرمودند حرکت حضرت رضا علیه السلام و حضرت معصومه علیه السلام به سمت ایران یک حرکت جهادی بزرگ بود. حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دوشیزه جوانی بودند. که با سفرشان به قم،موج معنوی تازه‌ای در این شهر ایجاد کردند. شهری که مامون تاکید داشتتند، پای امام رضا علیه السلام به آن باز نشود. چراکه قم مأمن شیعیان بود.

دهه کرامت دهه حرکت جوانان است

این کارشناس مذهبی ادامه داد: امام صادق علیه السلام هم درباره شهر مقدس قم صحبت‌هایی داشتند. در واقع حضرت معصومه سلام الله علیها یک کار جهادی و انقلابی با سفر خود انجام دادند.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *