آیت الله صدیقی در شب اول مراسم حسینیه امام خمینی(ره)؛ جوانان ما مراقب باشند که شیاطین در فضای مجازی می‌خواهند پاکی و محبت ولایت را از آنها بگیرند

حجت الاسلام صدیقی | جوانان ما مراقب باشند که شیاطین در فضای مجازی می‌خواهند پاکی و محبت ولایت را از آنها بگیرند

خانه / پیشنهاد ویژه / حجت الاسلام صدیقی | جوانان ما مراقب باشند که شیاطین در فضای مجازی می‌خواهند پاکی و محبت ولایت را از آنها بگیرند

آیت‌الله صدیقی گفت: در جنگ نرم دشمنان اسلام بر علیه ولایت حضرت زهراسلام الله علیها با خطبه‌خوانی، افشاگری و حتی گریه به استکبارستیزی، نفاق‌ستیزی و نفوذستیزی پرداختند.

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در مراسم سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها که شب گذشته در اولین شب از مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا سلام الله علیها که با حضو را مام خامنه ای ، جمعی از مسئولان نظام و مردم دلداده‌ی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) برگزار شد، خاطر نشان کرد :خداوند همواره از طرف خود بر روی زمین خلیفه داده بنابراین ما بدون صاحب نیستیم.
وی با بیان اینکه امتحان الهی تعطیل‌بردار نیست، عنوان کرد: امتحان الهی برای سازندگی انسان است اما غافلان فرصت را از دست داده و مردود می‌شوند در حالیکه هر کس هر عمل نیک و بد را انجام دهد خدا، پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام بر ظاهر و باطن آن شاهد هستند.
آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: امروز صاحب ما امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است در تراز محبت واقعی نسبت به ولایت ایشان همیشه بهترین باشید، جوانان ما مراقب باشند که شیاطین در فضای مجازی می‌خواهند پاکی و محبت ولایت را از آنها بگیرند.
امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه خداوند برای هر عملی پاداشی قرار داده است، ابراز کرد: کسانی که از بیت‌المال حقوق می‌گیرند اما به درستی خدمت نمی‌کنند نزد خداوند مردود شده و با بلاهایی نظیر، فرزند بد، مریضی، رفتن آبرو، همسایه یا همنشین بد، و بسیاری موارد دیگر گرفتار اعمال بد خود خواهند شد.
وی با بیان اینکه پذیرش ولایت محک قبولی یا رد اعمال انسان است، گفت: ولایت خداوند توام با علم، عقل، شعور و رحمت است اما سلطنت بشری همراه با نادانی، جهل، دیکتاتوری و فساد است.
آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: مستکبران عالم با ادعای دموکراسی در پوشش مخملی مشت چدنی برای مردم دارند، دموکراسی‌های آنها همه ریشه در استبداد دارد بر همین اساس مردم را در حیوانیت آزاد و در انسانیت محدود می‌کنند که از این طریق بشریت را به بردگی کشیده و بار شهوت قدرت و ثروت خود را بر دوش آنان گذارند.
امام جمعه موقت تهران، درباره حضرت زهرا سلام الله علیها بیان داشت: پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند نور حضرت زهرا سلام الله علیها باطن عالم را روشن می‌کند چراکه ایشان آینه تمام‌نمای الهی است، در کمالات از هیچ پیامبر و امام چیزی کم ندارد، قلب ایشان در اوج کمال و بندگی خداوند است.
وی افزود: خداوند برای بشریت ولی قرار داده اما سکولارها و امانیست‌ها برای رسیدن به شهوات شیطانی قدرت و ثرورت از ولایت تمرد کردند، اما اگر امثال شهید حججی دل مردم را برد به این علت بود که در روزگار رقابت‌های سیاسی برای قدرت و ثروت، دل او برای ولایت می‌تپید.
آیت‌الله صدیقی گفت: کسی که محبت ولایت را از قلب خود خارج کند گرفتار رجم و لعن الهی شده و نورانیت خود را از دست خواهند، تمام دغدغه حضرت زهرا سلام الله علیها ولایت ولی خدا بر روی زمین بود و برای همین امر با استقامت و مقاومت جان فدا کردند.
امام جمعه موقت تهران، در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمنان اسلام بر علیه ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها با خطبه‌خوانی، افشاگری و حتی گریه به استکبارستیزی، نفاق‌ستیزی و نفوذستیزی پرداختند.
پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *