حجت الاسلام طائب |ما سرباز امام زمان هستیم، باید زندگی را حت را کنار بگذاریم

حجت الاسلام طائب |ما سرباز امام زمان هستیم، باید زندگی را حت را کنار بگذاریم

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / حجت الاسلام مهدی طائب / حجت الاسلام طائب |ما سرباز امام زمان هستیم، باید زندگی را حت را کنار بگذاریم

ما سرباز امام زمان هستیم، باید زندگی راحت را کنار بگذاریم. اگر میخواهی امام زمانت را بیاوری، عاشورا می شود اما یک عاشورای موفق

حجت الاسلام طائب |ما سرباز امام زمان هستیم، باید زندگی را حت را کنار بگذاریم

چند نیرو مانند حشام خراسانی وجود دارد؟

امیرالمومنین علیه السلام در سال 35 به حکومت رسیدند و در سال 40 حکومتشان پایان یافت. بی تردید الگوگیری ما از حکومت، الگو گیری از حکومت امیرالمومنین علیه السلام است. امیرالمومنین علیه السلام، مولا و امام رهبر ما در جمهوری اسلامی، امام خمینی رحمة الله علیه بودند، اما از لحاظ امت ما جلوتر هستیم، چون امت امیرالمومنین علیه السلام ایشان را به عنوان امامی که در حال حاضر ما قبول داریم، قبول نداشتند.

حشام خراسانی از شاگردان امام صادق علیه السلام نزد حضرت بودند که شخصی از خراسان خدمت ایشان رسید و گفت: یابن رسول الله، چرا قیام نمی کنید منصور را از کار بیندازید؟ حضرت فرمودند: نیرو نداریم، با کدام نیرو قیام کنیم؟

آن شخص گفت: شما در خراسان حدود 100 هزار نیرو دارید. حضرت فرمودند: من در خراسان 100 هزار نیرو دارم و خودم نمی دانم؟

تنور روشنی آنجا بود. حضرت به آن شخص گفت، داخل تنور برو.

آن شخص گفت: من به شما پیشنهاد خیر میدهم، شما من را می سوزانید؟

حضرت به حشام خراسانی گفت داخل تنور برو.

حشام بلافاصله وارد تنور شد. آن شخص گمان کرد که حشام الان می سوزد. اما نگاه کرد و دید حشام در تنور داغ نشسته است و بدون اینکه بسوزد از امام درباره مسائل سوال می کند.

امام صادق علیه السلام فرمودند: از این نیرو ها ما چند تا در خراسان داریم؟ آن شخص گفت: هیچی آقا!

مدافع حرمی که مهر فرزند از دلش رفت!

همسر یکی از شهدای مدافع حرم می گفت: همسر من هر بار که می آمد، هنگام رفتن وقتی به او می گفتم من خیلی نگرانم، می گفت نگران نباش، بر میگردم. دفعه آخر هم با من تماس گرفت و همین را گفت اما روز بعدش برای بار دوم تماس گرفت و گفت من برنمی گردم. شهید می شوم. گفتم چرا؟

گفت دیشب ماموریت من تمام شد، به حرم حضرت زینب سلام الله علیها رفته بودم. می دانی چرا تا الان شهید نمی شدم؟ چون مهر فرزند سوم از دلم بیرون می رفت، دیشب از حضرت زینب سلام الله علیها خواستم کاری کند تا مهر او از دلم بیرون برود، حال کار تمام شد و من شهید می شوم. دو روز بعد تماس گرفتند و گفتند شهید شد.

ببینید چه کسانی در این نسل تربیت شدند. زمان امیرالمومنین علیه السلام، اینچنین نبود. ما از نظر امت از امت علی بن ابی طالب علیه السلام جلوتر هستیم. البته نباید به این مغرور شد، انسان تا لحظه آخر باید نگران این باشد که نکند پای من بلغزد؟عاقبت بخیری مسئله مهمی است.

امام علی علیه السلام، امام حسن علیه السلام شهید شدند یا به مرگ طبیعی از دنیا رفتند؟ امام رحمة الله علیه به مرگ طبیعی از دنیا رفتند یا خیر؟ وقتی امام یک امت شهید می شود، یعنی امت او از آن امام دفاع نکردند.

آتش به اختیار

ما سرباز امام زمان هستیم، باید زندگی راحت را کنار بگذاریم. اگر میخواهی امام زمانت را بیاوری، عاشورا می شود اما یک عاشورای موفق.

امام حسین علیه السلام زمانی در عاشورا شهید شدند که دیگر کسی برای یاریشان نمانده بود.

بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه ندای ” هل من ناصر ینصرنی” را دارند. پاسخگو های این ندا نباید از بین برود. ما تربیت شده امیرالمومنین علیه السلام هستیم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *