انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان

انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان

خانه / اختصاصی هیأت / انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای با صدور حکمی حجت الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.

انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای با صدور حکمی حجت الاسلام عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.

حجت الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده که از اعضای هیات امناء هیات رزمندگان اسلام و از سخنرانان ثابت این هیات می باشد، متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان رودان از توابع استان هرمزگان می باشد.

انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان

ایشان به مدت 10 سال تحصیلات حوزوی خود را تا اتمام سطح عالی حوزه  نزد اساتید همچون اعتمادی، محمدی خراسانی، قدیری، موسوی تبریزی، پاکتچی، سجادی و …. گذراند و پس از آن به مدت شش سال در دروس خارج فقه و اصول نزد استادانی چون حضرات آیات مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، بهجت، فاضل لنکرانی و احمدی فقیه یزدی مشغول به تحصیل بودند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده فارغ التحصیل رشته الهیات و معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و دانشجوی دکترای مدرّسی معارف اسلامی با گرایش فلسفه اخلاق است که در حال حاضر مراحل تدوین پایان نامه آن در دست انجام است.

حجت الاسلام عبادی‌زاده تسلط کامل به مکالمه و ترجمه زبان عربی داشته و به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارد و در زمینه های مختلف اجتماعی و سیاسی به ویژه فرهنگی از فعالان دغدغه مند این عرصه است.

آیت الله نعیم آبادی امام جمعه سابق بندرعباس در آخرین خطبه های نماز جمعه شان ضمن اشاره به حمایت از جانشین آینده ایشان افزودند: آقای عبادی‌زاده فردی روحانی خوش برخورد است و ازهفته آینده به عنوان امام جمعه من و شما خواهد بود و هر گونه بی حرمتی و یا کوتاهی نسبت به ایشان به نوعی بی حرمتی و کم اعتنایی به من نیز محسوب می‌شود؛ او به عنوان نماینده رهبری در هرمزگان امام جمعه من و همه نمازگزاران است و از هفته آینده به ایشان اقتدا خواهم کرد.

انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان

متن حکم امام خامنه‌ای در انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده بشرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّد عبادی‌زاده دامت ‌افاضاته

با عنایت به پایان دوره‌ی مسئولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نعیم آبادی در جایگاه امامت جمعه‌ی بندرعباس، با تقدیر و تشکر وافر از زحمات و خدمات طولانی مدت معزّی‌الیه، جنابعالی را به نمایندگی خود در استان هرمزگان و امامت جمعه‌ی بندرعباس منصوب میکنم.

منطقه‌ی بسیار مهم هرمزگان و مردم مؤمن و انقلابی و کارآزموده در آن استان، شایسته‌ی اهتمامی ویژه از جهت نشر و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی می‌باشند. جنابعالی با توجه به سوابق خدمت در آن منطقه بی‌شک با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان وفادار آشنا می‌باشید. امروز بزرگداشت این برجستگی‌ها و تقویت و تثبیت آنها از جمله‌ی وظائف اصلی علمای دین و بویژه امامان جمعه و فرزانگان حوزه و دانشگاه است. تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی گشاده و دست مهربان با عموم طبقات، توصیه‌ی مؤکد اینجانب است.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۶ تیرماه ۱۳۹۸

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *