حجت الاسلام قمی میزبان داوران «هوای نو» می‌شود

خانه / پیشنهاد ویژه / حجت الاسلام قمی میزبان داوران «هوای نو» می‌شود

نشست مشترک گروه‌های داوری بخش‌های مختلف مهرواره «هوای نو»، دوشنبه 20 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قمی میزبان داوران «هوای نو» می‌شود

هیات: مهرواره «هوای نو» پس از پایان مرحله ثبت نام، اکنون به مرحله داوری و انتخاب برگزیدگان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل مهرواره رسیده است. معرفی برگزیدگان «هوای نو» عیار این مهرواره را مشخص خواهد کرد و از آنجا که امسال، اولین سال برگزاری این مهرواره است، مسیری برای سال‎‌‌های آینده این رویداد ملی خواهد بود.

به همین منظور دبیرخانه این مهرواره در نظر دارد، طی نشستی که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و گروه‌های داوری بخش‌های مختلف مهرواره برگزار می‌شود، ضمن اعطای احکام به داوران با تبیین دوباره اهداف مهرواره و هم‌اندیشی با داوران در جهت هرچه بهتر انجام شدن فرایند داوری و تثبیت آن اقدام کرده و بعد از آن نتایج این همفکری را در قالب آیین‌نامه داوران مهرواره «هوای نو» به‌عنوان یک تجربه ثبت کند.

حجت الاسلام قمی میزبان داوران «هوای نو» می‌شود

آثار دریافتی به دبیرخانه این مهرواره در حال بررسی و قضاوت از سوی داوران در بخش‌های مختلف است. مجموع کل آثار ثبت شده در جشنواره ۶ هزار و ۹۸۱ اثر بود که از این میان، تعداد ۲ هزار و ۲۶ اثر در بخش ستایشگران، ۶۰۸ اثر در بخش کتاب هیأت و چهارهزار و ۳۴۷ اثر در بخش هیأت به ثبت رسیده است.

نشست مشترک گروه‌های داوری بخش‌های مختلف مهرواره «هوای نو»، دوشنبه ۲۰ دی‌ماه، ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در خیابان بهارستان، کوچه صیرفی‌پور برگزار می‌شود.

منبع» فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *