حجت الاسلام والمسلمین صدیقی | نفوذ در بیوت برخی مراجع و حوزه از اهداف دشمنان است

خانه / علما وسخنرانان / حجت الاسلام والمسلمین صدیقی | نفوذ در بیوت برخی مراجع و حوزه از اهداف دشمنان است

امام جمعه موقت تهران پروژه نفوذ در بیوت مراجع و حوزه های علمیه را از اهداف دشمنان بر شمرد و گفت: دنیا برای حوزه های علمیه سرمایه گذاری کرده تا با رنگ لعاب قداست مابانه در بین طلاب و روحانیون تفرقه بیندازد.

 حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت جمعه ی تهران، در همایش بسیج اساتید حوزه علمیه استان تهران در مشهد با بیان این که ما مبلغی رساتر از حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم نداشته و نداریم، بیان کرد: حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هم وجودشان جلوه کامل خداوند متعال بود و هم مجهز به اعجاز بودند که راس همه معجزات پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، قرآن کریم است.

وی با بیان این که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم همواره بر ولایت و جانشینی علی علیه السلام تاکید داشتند، ادامه داد: متاسفانه قبل و بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم وقایعی اتفاق افتاد که باعث شد تا حقایق مورد تردید جامعه قرار بگیرد و امیرالمومنین علیه السلام به عنوان مظهر اسلام ناب و حقیقت دین و حقیقت وجودی پیامبر، 25 سال منزوی شود و جریان انحرافی با همه ابزار و امکانات در برابر جریان حق قرار گیرد.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه تهران با اشاره به نفوذ وهابیت در برخی نقاط کشور، گفت: چنانچه بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم همه چیز را تحت پرچم امیرمومنان علیه السلام قرار می دادند، اسلام از راه درست منحرف نمی شد. در عصر کنونی هم چنانچه نظام حاکمیتی سالم بود، دیگر شاهد انحرافاتی همچون داعش و وهابیت در جامعه نبودیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که فقط اهل تقوا و علم و معرفت می توانند پرچم امیرمؤمنان علیه السلام را در احتزاز نگاه دارند، یادآور شد: یکی از ویژگی های مبلغان واقعی اسلام در استمرار حکومت حق الهی، نرم بودن نسبت به مؤمنان و سخت و شکست ناپذیر بودن در برابر کفار است. یعنی همان مقدار که با خودی ها متواضعند، به همان مقدار در برابر کفار و کسانی که سر سازش با دین ندارند، قاطع هستند.

وی با اشاره به سختی های پیروی از راه حق و تبلیغ دین خدا، اظهار کرد: حفاظت و پاسداری از حکومت الهی و ترویج مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، مخالفت های فراوان، تهمت و ترور را به دنبال دارد. از این رو باید از خداوند متعال بخواهیم تا در امتحانات سخت به همه ما کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی پروژه نفوذ در بیوت مراجع و حوزه های علمیه را از اهداف دشمنان بر شمرد و ادامه داد: دنیا برای حوزه های علمیه سرمایه گذاری کرده تا با رنگ لعاب قداست مابانه در بین طلاب و روحانیون تفرقه بیندازد؛ بنابراین هر کسی که وارد حوزه علمیه می شود باید با اخلاص توام با همت وارد گردد.

حجت الاسلام  والمسلمین صدیقی در پایان با اشاره به رویکرد جهانی تبلیغ دین مبین اسلام، گفت: اگر امام رحمة الله علیه انقلاب اسلامی را برای ایران و قم می خواستند، امروز این تحول به شکل جهانی اتفاق نمی افتاد و مقاومت لبنان و جنگ یمن و شیعیان نیجریه را نداشتیم؛ در نتیجه ما فرامرزی و فرازمانی و امام زمانی عجل الله تعالی فرجه الشریف هستیم و بناست عالم را برای همیشه آباد کنیم و زمینه ظهور حضرت را فراهم آوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *