حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی | مردم حزب الله، توهین به ولایت فقیه را تحمل نخواهند کرد

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی | مردم حزب الله، توهین به ولایت فقیه را تحمل نخواهند کرد

خانه / پیشنهاد ویژه / حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی | مردم حزب الله، توهین به ولایت فقیه را تحمل نخواهند کرد

باید مردم از دولت مطالبه گری کنند، ولی جامعه دینی و حزب اللهی، هیچ توهینی را از ناحیه هیچ کس نسبت به ولایت را نمی پذیرد وهر اقدامی را در نطفه خفه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در شب چهلم طلبه شهید علی رضا جیلان که با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی رحمة الله علیه پردیسان  قم برگزار شد، با بیان اینکه جامعه دینی و حزب اللهی، هیچ توهینی را از ناحیه هیچ کس نسبت به ولایت را نمی پذیرد وهر اقدامی را در نطفه خفه می کند، گفت:این هشدار جدی نیروهای حزب الله و روحانیت به همه کسانی است که بخواهند به ولی فقیه دهن کجی کنند.

 سخنران این مراسم اظهارداشت: باید مردم از دولت مطالبه گری کنند به جای توهین به ولی فقیه و آتش زدن پرچم، از دولت بخواهند، مشکلات کشور را از بین ببرد. مردم از رئیس جمهوری نسبت به مشکلات اقتصادی مطالبه گری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با اشاره به جایگاه شهید وشهادت  افزود:  شهداء در مسیری قدم گذاشته اند که  خدا خواهان آنها شد و با مال و جانی که در راه در خدا داده اند با خدا معامله کرده و جزء دسته صادقین شده اند.
سخنران این مراسم عنوان کرد: صادقان کسانی اند که  با مال و جان با خدای خود معامله می کنند. شهداء همیشه زنده اند و در محضر خدای متعال روزی می خورند.
وی افزود: این مسیری را که شهداء رفته اند دارای مقاماتی است، اولین مقام و مسیر آنها، مقام طلب و توجه است. بسیاری از افراد در ظاهر می گویند ما پیرو رهبرانقلاب هستیم، اما وقتی پای هزینه دادن که فرا رسد، حاضر نیستند درعمل  گوش به حرف رهبر انقلاب ولی فقیه دهند و آبروی، جان و مال خود را برای دفاع از ولایت و انقلاب هزینه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی اظهار داشت: این دسته که ادعای ولایت مداری می کنند، بدانند اگر بر روی صندلی  تکیه ای زده اند، به دلیل ولایت و رهبری و شهیدان است.
سخنران این مراسم عنوان کرد: افرادی که وارد کوچه و خیابان می شوند و پرچمی که منقش به اسم الله است را آتش می زنند؛ این گروه با دین  مبارزه می کنند و می جنگند.
وی افزود: شهداء اهل معرفت و توجه به ذات مقدس الهی اند. کسی که به خدا معرفت پیدا کرد، معشوق و دلباخته خدا می شود، وقتی دلباخته شد هیچ درد و سختی درراه  دین داری و معرفت و مجاهدت احساس نمی کند، اساسا دلباخته دنیا نمی شود.
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی اظهار داشت: شهداء غرق در تفکر و محبت خدا  بودند؛ تعلق به دنیا نداشتند، شهداء مانند حضرت سید الشهداء علیه السلام با تفکر از مقام محبت به مقام عشق به خدا رسیدند.
سخنران این مراسم عنوان کرد: کسی که به مقام عشق به خدا رسیده باشد، خدا هم عاشق او می شود. فقط  خدا را احساس می کند و تنها خود را در محضر خدا می بیند و به هیچ چیزی توجه ندارد.
پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *