حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری| ما درباره حقانیت رهبر معظم انقلاب حاضریم مباهله کنیم

حجت الاسلام ماندگاری | ما درباره حقانیت رهبر معظم انقلاب حاضریم مباهله کنیم

خانه / پیشنهاد ویژه / حجت الاسلام ماندگاری | ما درباره حقانیت رهبر معظم انقلاب حاضریم مباهله کنیم

امروز هم شیطان با شگردهای مختلف تلاش دارد که ولایتامام خامنه ای را از چشم مردم براندازد، در ماهواره و فضای مجازی علیه ایشان انواع شایعات را به راه می‌اندازند؛ نظیر آن همین محسن مخمل باف هنر پیشه‌ای که دائم از کلکسیون عینک، پیپ و عصای رهبری شایعه پراکنی می‌کند، یا اینکه می‌گویند بچه‌های رهبری هر کدام تا چه میزان ثروت دارند درحالیکه من خود به منزل آنان رفت و آمد دارم و می‌بینم که فرزندان رهبری در خانه‎های استیجاری زندگی می‌کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری| ما درباره حقانیت رهبر معظم انقلاب حاضریم مباهله کنیم

به گزارش وارث ،حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در مهدیه تهران به سخنرانی پرداخته و گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ای کسانی که ایمان آوردید از گام‌های شیطان تبعیت نکنید.

وی افزود: شیطان بسیاری را وسوسه می‌کند، اگر فضل و رحمت خداوند نبود یک نفر از دست شیطان نجات پیدا نمی‌کرد، شیطانی که حتی به پیامبر صلی الله علیه و آله نیز طمع داشت اما هیچ گاه موفق نبود.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بیان داشت: اگر در ماه رمضان می‌توانید عبادت و خیرات بیشتری انجام دهید به این دلیل است که خداوند دست شیطان را بسته است.
استاد حوزه علمیه با تاکید بر این آیه قرآن کریم که می‌فرماید ای کسانی که ایمان آوردید اگر لطف خدا نباشد شما از وسوسه شیطان نجات نخواهید یافت؛ عنوان کرد: براساس این آیه دائم باید از شر وسوسه‌های شیطان به خداوند پناه ببریم.
وی درباه این مفهوم کلام خدا که فرموده از خطوات یعنی گام‌های آهسته بی صدای شیطان تبعیت نکنید، اظهار داشت: در واقع این استعاره از آن دارد که شیطان همواره جای فردی دلسوز خود را نشان می‌دهد، به عنوان مثال امروز آمریکا هیچ‌گاه خود را به عنوان دشمن معرفی نمی‌کند بلکه چنین وانمود می‌کند که حکومت دلسوز ما نیست، طوری این القائات را انجام می‌دهد که حتی برخی مسوولان و مردم هم آن باور می‌کنند و این شگرد شیطان است.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه اگر شیطان بخواهد من و شما را گمراه کند ابتدا باید ما را از ولایت جدا کند، ابراز کرد:  وقتی شیطان این کار را کرد پس از آن با هر چیزی ما را گمراه می‌کند؛ مردم مدینه و جوانان انقلابی ما را از ولایت جدا کردند که گمراه شدند.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شیطان برای جدایی ما از ولایت سه کار انجام می‌دهد، گفت: شیاطین امروز برای اینکه به ما ضربه بزنند ابتدا نسبت به ولایت در دل ما شک ایجاد می‌کنند، خداوند در آیه 15 سوره حجرات می‌فرماید مومنان واقعی کسانی هستند که در دل آنها نسبت به خدا و رسول او شک قرار نمی‌گیرد.
وی افزود: هنگام انتخاب امیرمومنان امام علی علیه السلام به عنوان ولی جامعه مسلمانان شیطان چنین شبهه کرد که او جوان، شوخ طبع است و پخته نیست، پس از امام راحل هم شیاطین هم درباره رهبر مظعم انقلاب چنین شبهه انداختند که امام خامنه ای سابقه تدریس ندارند و سن ایشان کم است که او را به عنوان رهبری انتخاب نکنند درحالیکه امروز به اعتراف دوست و دشمن یک نقطه خاکستری در زندگی ایشان وجود ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه پیر سیاست معاویه عمروعاص و ابلیس مجسم بود، اظهار داشت: معاویه می‍دانست که امیرمومنان امام علی علیه السلام   نزد مردم بسیار عزیز هستند بنابراین با مکر عمروعاص ابتدا با شبهه و بدگویی کاری کردند که هنگام شهادت امیرمومنان امام علی علیه السلام در محراب مسجد مردم بگویند مگر علی نماز می‌خواند.
استاد حوزه علمیه افزود: امروز هم شیطان با شگردهای مختلف تلاش دارد که ولایتامام خامنه ای  را از چشم مردم براندازد، در ماهواره و فضای مجازی علیه ایشان انواع شایعات را به راه می‌اندازند؛ نظیر آن همین محسن مخمل باف هنر پیشه‌ای که دائم از کلکسیون عینک، پیپ و عصای رهبری شایعه پراکنی می‌کند، یا اینکه می‌گویند بچه‌های رهبری هر کدام تا چه میزان ثروت دارند درحالیکه من خود به منزل آنان رفت و آمد دارم و می‌بینم که فرزندان رهبری در خانه‎های استیجاری زندگی می‌کنند.
وی افزود: شما داستان آن همسر شهید را شنیدید که به تحریک شیاطین و دشمنان امام شب‌ها در کوچه‌های کوفه راه می‌رفت به امیرمومنان امام علی علیه السلام ناسزا می‌گفت درحالیکه عمال حکومت در حق او کوتاهی کرده بودند، اما همین همسر شهید پس از اینکه متوجه شد امیرمومنان امام علی علیه السلام به عنوان فردی ناشناس به ایشان کمک کرده توبه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ادامه داد: امروز هم شیاطین در قالب دشمنان داخلی و خارجی جوانان ما را به سوی فساد و فحشا می‌کشانند سپس درباره ولایت در دل آنها شبهه و شک می‌اندازند که آنها را از ولایت جدا کنند وقتی آنان را از ولایت جدا کردند به راحتی هر بلایی خواستند بر سر آنان می‌آورند.
 وی با بیان اینکه زمان حضرت موسی علیه السلام و هارون علیه السلام آنان را تخریب کردند و دل مردم را به سوی گوساله سامری بردند، گفت: پیامبر صلی الله علیه و آله بارها به امت فرموده بودند که مبادا همچون بنی‌اسرائیل دل از علی بردارید اما امت با وجود شنیدن این سخنان باز فریب شیاطین را خورده و به امیرمومنان امام علی علیه السلام پشت کردند.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه به حول و قوه الهی فریب دشمنان بر روی جوانان ما اثرات کمی داشته است، ابراز کرد: ما درباره حقانیت رهبر معظم انقلاب حاضریم با هر کس که او را ناحق معرفی می‌کند مباهله کنیم، امروز پس از حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه بر روی کره زمین پاک تر از رهبر ما وجود ندارد به قدری که مراقبت دارند، ایشان دشمنان را ناامید و نقشه آنان را بر علیه این ملت پاک می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری از فریب‌های شیطان برای ترک ولایت تزیین دنیا در چشم مومنان است، اظهار داشت: شیطان تلاش می‌کند دنیای ما را در مقابل ولایت بزرگ کند، برخی از افراد که از کشتی انقلاب پیاده شدند به خاطر همین دنیا دوستی بود وگرنه می‌دانستند که حق با ولایت است.
 وی افزود: کسانی که ولایت را تعضیف می‌کنند بدانند که بخشیده نخواهند شد چراکه شک انداختن در دل مردم نسبت به ولایت گناه کوچکی نیست، بالاترین منکر این است که ما به جای امام حسین علیه السلام یزید را قبول کنیم و امروز بگوییم رضا شاه برگردد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *