حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز:فتح خرمشهر معجزه ایمان و ولایت بود

خانه / استان ها / حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز:فتح خرمشهر معجزه ایمان و ولایت بود

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز:فتح خرمشهر معجزه ایمان و ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: فتح خرمشهر معجزه ایمان و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و هفته مقاومت و پیروزی را تبریک گفت و افزود: بررسی مواضع حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بعد از ایمان به خدا و توکل رزمندگان به قدرت لایزال الهی، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در آزادسازی خرمشهر، تدابیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی می باشد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: منویات حضرت امام خمینی(ره)درلحظات سخت نبرد و دفاع مقدس، توانست اهداف رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را به سوی آرمان های والای معنوی سوق دهد و همین معنویت عامل اصلی در کسب پیروزی های بزرگ شد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امام خامنه ای (مدظله العالی)، سوم خرداد ماه را یک روز فراموش نشدنی نامیدند و فرمودند؛” پیوندی هم بین سوم خرداد و فتح خرمشهر با شخصیت امام بزرگوار وجود دارد”.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،تصریح کرد: فتح خرمشهر علاوه بر آثار مهم در سه سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی، نشان داد که رزمندگان اسلام با ایمان راسخ خود در صحنه حاضر شده اند و در راه آرمان های والای خویش از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت:  با توجه به مسلح بودن ارتش بعث عراق به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و حمایت همه جانبه دنیای استکبار از آنها، تنها نیرویی که توانست خرمشهر را آزاد کند، معجزه ایمان و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود.

این مقام مسئول افزود: با فتح خرمشهر، معادلات جنگ و محاسبات دنیای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی به هم ریخت و موضع گیری شخصیت های نظامی و سیاسی دنیا درمورد قدرت رزمندگان جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و الگویی برای نسل های آینده بود، که بدانند پیروزی در گرو مقاومت است و بس.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در این برهه از زمان و بدعهدی های آمریکایی ها و دنیای غرب در بحث معاهدات بین المللی، تأکید کرد: امروز نیز باید با مقاومت و نگاه به درون، از ظرفیت ها و استعدادهای داخلی استفاده کنیم و با استقامت مؤمنانه بر مشکلات فائق آییم.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به مواضع چند پهلوی اروپایی ها، افزود: آبی از بیگانگان برای ملت و کشور ما گرم نخواهد شد، زیرادلسوزی دشمن  برای ما سرابی بیش نیست و تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و عمل به دستورات و منویات راهبردی رهبر معظم انقلاب است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *