حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس میزبان مردم در شب های قدر

خانه / استان ها / حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس میزبان مردم در شب های قدر

مسئول هیات رزمندگان استان هرمزگان خبرداد:

حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس میزبان مردم در شب های قدر

 

مسئول هیات رزمندگان اسلام هرمزگان اظهار کرد: مراسم احیاء لیالی قدر در شب های 21،19 و 23 ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس واقع در چهارراه شهید مطهری روبروی دفتر امام جمعه، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان  غلام احمدی پناه مسئول هیات رزمندگان اسلام استان هرمزگان در گفتگو با این واحد : از برگزاری مراسم احیاء لیالی قدر در شب های 21،19 و 23 ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس واقع در چهارراه شهید مطهری روبروی دفتر امام جمعه، خبر داد.

 

وی افزود: این مراسم از روز جمعه 95/04/04  مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 با جمع خوانی قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی و مراسم قرآن به سر برگزار می گردد.

 

مسئول هیات رزمندگان اسلام استان هرمزگان در خصوص سخنران مراسم بیان کرد: حضرت آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و حجت السلام والمسلمین دانش و رحمانیان از طلاب حوزه علمیه و اعضاء موسسه سیره شهداء قم به بیان مطالب و ایراد سخنرانی می پردازند.

 

احمدی پناه اظهار کرد: از جمله اعمال شب قدر احیا و شب زنده‌داری، قرآن به سر گرفتن با حالت خضوع و خشوع می‌باشد که با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت استان این مهم محقق می شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: مهد کودک جهت نگهداری اطفال و کودکان در نظر گرفته شده است و خانواده ها می توانند فرزندان خود را در این محیط قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *