حضرت زهرا سلام الله علیهابهترين الگو براي جامعه بشري است /مراسم سوگواری +تصویر

خانه / استان ها / حضرت زهرا سلام الله علیهابهترين الگو براي جامعه بشري است /مراسم سوگواری +تصویر

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دفاع از ولايت‌ فقيه و پيروي از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا سلام الله علیها آن‌گونه از ولايت دفاع کرد ما هم بايد راه ايشان را ادامه دهيم و امروز مدافع ولايت و رهبري باشيم.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دفاع از ولايت‌ فقيه و پيروي از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا سلام الله علیها آن‌گونه از ولايت دفاع کرد ما هم بايد راه ايشان را ادامه دهيم و امروز مدافع ولايت و رهبري باشيم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمين محمد علی نکونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در جمع مردم شهرستان اردل  با تسليت ايام فاطميه اظهار کرد: سيره حضرت فاطمه  سلام الله علیها بهترين الگو براي جامعه بشري است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با تأکيد بر اينکه بانوان جامعه ما بايد فاطمه سلام الله علیها را الگوي زندگي خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولايت‌ فقيه و پيروي از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا سلام الله علیها آن‌گونه از ولايت دفاع کرد ما هم بايد راه ايشان را ادامه دهيم و امروز مدافع ولايت و رهبري باشيم.

امام جمعه شهرکرد در  بخش ديگر سخنان خود به انتخابات و نقش مردم در اين حماسه سياسي اشاره کرد و اظهار کرد: مديريت ها مي توانند عزت طلب باشند و با توجه به دستورات دين مبين اسلام در مسيري حرکت کنند که ايران را براي اسلام بخواهند و يا سعادت طلب باشند و اسلام را براي ايران بخواهند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري حضور حداکثري در پاي صندوق هاي رأي براي ما تکليف شده و ما بايد با بررسي ديدگاه ها و شناخت کافي از برنامه ها و طرح هايي که توسط نامزدهاي مجلس ارائه مي شود فرد اصلح را انتخاب کنيم.

وي بيان کرد:بزرگترين مشکل امروز  کشور بازيگري سياسي است لذا مجلسي بايد شکل دهيم که به فکر مردم و انقلاب باسلامی اشد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري افزود:راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا.

حجت الاسلام  والمسلمین نکونام در پایان بيان کرد:همه بايد با احساس مسئوليت در قبال آينده اين کشور،رأي خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقي مانده به هر نحوي که امکان دارد براي شرکت حداکثري آحاد جامعه تلاش کنيم.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس: انصاری

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *